zaterdag, mei 06, 2017

Picnic en de dood van Albert Klapkrat

Na onze avonturen met Albert klapkrat waren wij zo getraumatiseerd door de Albert Heijn bezorgservice dat wij negen jaar geen boodschappen aan huis meer hebben durven laten bezorgen. Nu wij zoveel goede berichten hoorden over Picnic hebben wij toch maar de stoute schoenen aangetrokken en onze boodschappen weer online besteld.

En ik moet zeggen, dit was echt een verademing. Met de handige app bestelden we gemakkelijk de boodschappen, die al vanaf 25 euro geheel gratis thuis werden bezorgd. Je hoeft er ook niet lang voor thuis te blijven, want je kunt op de app precies zien waar het leuke Picnic wagentje zich bevindt. Als ze voor de deur staan hoor je een grappige claxon en staat de naam van de bezorger er met 'staat voor de deur". En wat voor een bezorger, wij hebben nu twee keer bij Picnic besteld en twee keer een keurige, aardige bezorger gehad. De boodschappen zitten in handige plastic zakjes (gratis!) gegroepeerd per soort boodschappen. De zakjes kun je de volgende keer weer meegeven en dan worden ze hergebruikt. Lege flessen worden ingenomen en het bedrag daarvan krijg je op je rekening gestort. Echt waar, Picnic is ideaal. Enige nadeel dat er nog is betreft het assortiment, dat is nog niet heel uitgebreid. Picnic is hier mee bezig en via de app kun je al je wensen kenbaar maken. Ik denk dat deze gouden concurrent weleens de doodslag voor Albert klapkrat kan betekenen. Wij zullen er in ieder geval niet om rouwen.

Geen opmerkingen: