zaterdag, augustus 20, 2011

Just-Eat; als je geen keukenprinses bent

Zoals bekend, heb ik een hekel aan koken. Ten eerste kan ik het niet, ten tweede heb ik geen tijd en ten derde vind ik het gewoon niet leuk. Michael is een goede kok, maar heeft het ook druk. Gelukkig is er de handige site van Just-Eat, waar we nu vaak online eten bestellen.

Het werkt heel simpel, je geeft je postcode op en je krijgt alle restaurants in jouw woonplaats die eten bezorgen. In Almere is dat echt van pizza tot vis, van roti tot catering, je kunt het zo gek niet bedenken. Heel fijn is ook dat je bij Just-Eat direct de recensies over het restaurant kan lezen. Dat voorkomt teleurstellingen, want wat hebben we in het verleden niet een ergernissen gehad met het laten bezorgen van eten. Heel genant ook als je gasten hebt. Ik moet zeggen dat ons dat bij de bezorg-restaurants van Just-Eat nog niet overkomen is.

Leuk is ook dat Just-Eat een wereldwijd concern is, dus heb je tijdens de vakantie eens geen zin om uit eten te gaan, dan kun je in veel landen ook gewoon via de site eten op je vakantieadres laten bezorgen, het kan al snel want het van oorsprong Deense bedrijf zit inmiddels op 4 continenten. Op Telendos zitten ze nog niet (zie je het al voor je dat Yiannis de giros via internet boven komt brengen? dat zou pas echt vooruitgang zijn), maar in India bijvoorbeeld wel.
Ik zeg dus; Just-Eat en eet smakelijk!

1 opmerking:

mrkdvsn zei

Really inspirational to hear someone pursuing their dreams and becoming successful instead of following the traditional path. I have read your article about This topic. I think it's good and impressed to know your service. Thanks for share this Information.cursus eigen bedrijf starten