zondag, december 14, 2008

Postbank-ING verdient dik aan skimming

Nu bekend is dat het skimmen niet om jaarlijks honderden, maar om jaarlijks duizenden gevallen gaat is het rekensommetje snel gemaakt. Het blijkt dat de Postbank-ING enorm veel geld verdient aan skimming.

De Postbank-ING is namelijk verzekerd voor skimming. Aangezien zij weken wachten met het uitbetalen van dat verzekeringsgeld, staan de slachtoffers dus of rood, waarvoor ze dik moeten betalen, of ze moeten er spaargeld voor opnemen, waarover ze vervolgens gedurende enkele weken geen rente meer krijgen.
Dit verklaart waarom zij er zo weinig aan doen, het geld laat terug betalen (als ze het betalen, ik begin na ruim 2 weken de hoop op te geven) en Jan Mulder zoveel kunnen betalen voor stompzinnige reclamespotjes.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De postbank, toch wel de bank voor de gewone man, teert al jaren op het onrechtmatig onder zich houden van betalingen en lang ophouden van tranfers van spaargeld.

Maar nu lijkt het erop dat zij zelfs oosblok bendes inhuren om hun winstmarge op te vijzelen....schande!

Anoniem zei

intriest dat skimming,....en zwendelbankier ING-Postbank maakt het allemaal nog veel erger voor de mensen.
Ik wacht al weken op mijn geld. De totaal incompetente helpdesk van de Postbank is blijkbaar aangeleerd om zich tot de twee geijkte zinnen te beperken; "ik begrijp het" en "ik weet het niet"
Ik vind dit echt een grote aanfluiting en met wat ik nog over heb ga ik zeker weg bij ING kotsbank.

Anoniem zei

Ik lees nu net dat het Europees parlement heeft besloten dat klanten van failliete banken hun geld binnen 35 dagen terug krijgen.

Als jij je nu aansluit bij een ander slachtoffer, kun je samen het faillissement van de postbank aanvragen.
Wedden dat zij dan plotseling wel een grote zak met geld zien liggen???