zaterdag, juli 02, 2011

Op naar De Naald

Omdat ik deze week behoorlijk ziek was, en er daarnaast nog eens vreselijke vakantiefiles werden voorspeld, hebben we ons weekendje Vlissingen maar afgezegd. Nu het alweer wat beter gaat is thuisblijven geen optie meer, en zo is het nu een weekendje veel dichter bij huis geworden; Apeldoorn.

Toen ik mijzelf zo beroerd voelde had ik helemaal geen zin in zo'n eind rijden. Daarbij zouden we eigenlijk naar Vlissingen gaan, omdat ik morgen naar de rondleiding zou gaan voor het wetenschappelijk debat van de OU. Iets waar ik dus met mijn zieke kop helemaal niet aan moest denken, ook afgezegd dus. Scheelt wel weer minstens 4 in te halen studie-uren, maar daar komen we ook wel weer overheen.

En zo gaan wij een koninklijk weekend tegemoet. Lekker geen uren rijden, geen rondleidingen, geen verslagen, geen zee en ook geen studiepunten. Wel heerlijk relaxen, lekker eten en naar Paleis het Loo. Apeldoorn here we come!

Geen opmerkingen: