dinsdag, september 20, 2005

Lieve Albert,

En heb je mij gezien? Ik heb nog even naar je gezwaaid. Ik heb het zo kort mogelijk gemaakt, zodat ik nu weer snel kan mailen. Hoe vond je mijn jurk en hoed? mocht het tot een bruiloft komen dan dacht ik aan hetzelfde, maar dan misschien in rood en iets meer veren op mijn hoed. Wat zijn de kleuren van Monaco?
Zou de hoed ook kunnen in Monaco? Denk je dat ons leeftijdsverschil een probleem zal zijn?
Ik hoop je snel weer te zien in Porto Ercole, dan kunnen wij e.a. bespreken.
Maxima (je weet wel de vrouw van Lex) was er ook bij vandaag. Dat was weer een probleem hoor om die op tijd in die koets te krijgen, toen wij eenmaal de fles sherry hadden afgepakt moesten wij haar echt die koets in duwen. Hoe doe jij dat nou altijd met je zusje Stephanie?

liefs,

Bea (koningin der lage landen)


Gastenboek voor Baardwijk's Worldview

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke stukjes, kan al bijna niet wachten op een volgend. De dag begint pas goed, na jouw blog te hebben gelezen. Ik blijf dus ook hopen op iedere dag een leuk stukje erbij!

piet

Erika Koukos zei

Nou helaas heb ik dan slecht nieuws, tot 3 oktober heb ik nauwelijks tijd en zullen er dus heel weinig stukjes komen, sorry.
Ik hoop niet dat dan alle dagen slecht beginnen? :-)
Maar het goede nieuws is dat er daarna weer heel erg veel komen, dus blijf het in de gaten houden!