woensdag, september 07, 2005

Vrouwen en auto's

Laatst werd een onderzoek gepubliceerd over vrouwen en auto's. Uitslag was o.a. dat veel vrouwen de motorkap van hun auto nog niet eens open kunnen krijgen. Tegen iedereen die het maar horen wilde vertelde ik dat dat onmogelijk waar kon zijn. Ik heb immers al veel oude auto's gehad en dan is het wel eens nodig de motorkap te openen om bijv. de olie bij te vullen. Dit ging altijd zonder problemen.
Tot vandaag....de ruitenwisservloeistof was op en ik toog naar Brezan. Alwaar ik het euvel direct voor de deur wilde verhelpen. Helaas kreeg ik het hendeltje onder de klep niet te pakken en dus ging de motorkap niet open. Hoe irritant dat ook was, het ergste was dat er mensen bleven staan om commentaar te geven: "was dat laatst niet onderzocht? nu kun je het met eigen ogen zien, een vrouw krijgt de motorkap niet open"!
Enne voor alle duidelijkheid....ik heb de motorkap uiteindelijk zelf open gekregen!

Gastenboek voor Baardwijk's Worldview

4 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Het is maar goed dat jij die motorkap niet openmaakt. In eeb grijs verleden ( toen je nog eens in een vento reed wist je niet wat OEL ( de umlaut werd welliswaar niet getoond) was terwijl dit op de display ging knipperen om over de rode Nissan maar te zwijgen die toch blij was dat zijn bazin afstand van hem deed. Tja en wie zal dit nu hebben geschreven he haha.

Erika Koukos zei

Ik weet het echt niet, maar er blijven maar heel weinig mensen over die die feiten, die jaren uit elkaar liggen, allemaal weten. Ik heb dus wel een vaag vermoeden...........

Anoniem zei

Nou dat vermoeden klopt wel denk ik. Als ik je ook nog vertel dat ik Piet ooit nog een keer flink in de zeik heb genomen dan weet je het toch? Denk daarbij aan AMREB!! met die tamme krkodil die je toen had. Enfin ik blijf er wel bij dat auto's en Baardwijk niet heel goed samen gaan haha