vrijdag, september 23, 2005

Oud en nieuw

















Gisteravond mijn nieuwe auto opgehaald (links). Vandaag moet ik mijn oude (rechts) inleveren. Dat eerste ging uitstekend, leuke garage (Almere), aardige mensen, goede service. Dat tweede gaat vandaag vast veel geld kosten. Ik heb dringende brieven gehad van de leasemaatschappij dat, als je eventuele schades niet van te voren meldt, de kosten dan voor jezelf zijn. Nu zit er zowel op de deur als op de achterbumper witte verf (gek he er rijden alleen witte auto's tegen mij op). En nu dacht ik al die tijd dat er wel vanzelf een oplossing voor zou komen, dat de auto zo zou verbleken nog dat de witte vlekken niet meer op zouden vallen. Helaas is dat niet gebeurd en is de auto nog steeds zwart en de witte vlekken nog net zo wit. Ik zie dus eigenlijk geen andere oplossing dan de witte vlekken met schoensmeer te behandelen en dan maar hopen dat het niet gaat regenen of zo.
Bij de Toyota dealer zijn tevens al mijn dromen in mist opgegaan: ik droomde altijd dat, als ik genoeg geld zou hebben, ik een nieuwe Toyota Celica zou kopen, maar helaas gaan die er dit jaar uit en komt er geen nieuw model dat er op gaat lijken. Ik had toch wat meer producten via internet moeten verkopen, want ik hoorde bij de dealer ook dat onlangs de eigenaresse van Tell Sell met haar 19 jarige zoon kwam, die net zijn rijbewijs had gehaald, en een spiksplinternieuwe Toyota Celica in de duurste uitvoering voor hem kocht. Ik troost mij maar met de gedachte dat op die manier haar zoon een verwend rotjoch wordt, of misschien al is. En ik ben helemaal niet verwend :-) :-)


Gastenboek voor Baardwijk's Worldview

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel leuk autootje, al kan ik hier niet zien welke foto links en rechts staat. Wel geen Celica, maar toch......
Verwend?

Erika Koukos zei

De foto boven staat rechts, die eronder links, dat is toch wel duidelijk :-)

Anoniem zei

Ik vind het een heel mooi vrouwelijk autootje. Past hellemaal bij jou Erika.

Anoniem zei

Haha die Erika
Typisch weer iets voor jou bij het camoufleren van verf op een auto ( was dat niet de voormalige bedrijfs Polo?) aan schoensmeer te denken. Ik had het kunnen weten he.
Zal die schoensmeer ook vast nog wel van een zekere van Tichelt zijn geweest hahaha

Erika Koukos zei

Het was inderdaad de bedrijfspolo. Maar de schoensmeer heb ik zelf gekocht!

Ik ben benieuwd of we Kos nog in functie zullen zien straks.

Anoniem zei

Nou ik hoop dat ik hem nog een keer tegen kom daar. Leuke blog trouwens, enne...........valt me alweer mee dat je die schoensmeer zelf hebt gekocht en niet getroggelt hebt!

Erika Koukos zei

oh maar er valt tegenwoordig weinig te troggelen helaas. (anders had ik het wel gedaan natuurlijk!)
Het gekke was dat ze (het schoensmeer was mislukt) niet echt lang stilstonden bij die witte plek. Maar bij die andere 50 (!) des te meer. Het was ongelooflijk, ze keken in de zon en zagen overal krassen, dat formulier was een en al kruisjes!

Anoniem zei

Tja ook daar kijk ik weer niet vreemd van op. Ik heb ooit eens een invoeg actie gezien van een vrouw die in een rode Nissan Turbo de Nedrlandse wegen onveilig maakte. Ze had volgens mij wel wat weg van joi qua rijstijl!!!!!!!! haha

Anoniem zei

>Wat een zeurpieten die Leaseplan. Ze verwachten toch niet echt dat die Polo na bijna 6 jaar nog geheel onbeschadigd verkocht kan worden.
Je hoeft absoluut niet jaloers te zijn op die Tell Sell-boy. Het gekregen autootje is natuurlijk bedoeld als genoegdoening. Liefde die je koopt he.