woensdag, augustus 31, 2005

Kleine huisrampen

Hier mijn prestatie van de dag. Ik ben nogal onhandig en niets blijft dan ook lang heel en mooi met mij in de buurt (een gewaarschuwd mens...). Vanmorgen even snel boodschappen gedaan...deze even snel opgeruimd....en daarbij een fles rode wijn laten vallen. Buiten dat dat weer vrij onhandig is heb ik het ook nog voor elkaar weten te krijgen om deze helemaal uit elkaar te laten klappen, wat toch vrij moeilijk is op vloerbedekking zou je zeggen.
Toch valt het verder mee, want ik heb zelf deze keer alleen wat glas in mijn voet. De vorige keren zat ik na een huiselijke onhandigheid altijd bij de EHBO. Het is niet te hopen dat er vandaag nog serieus bezoek komt want met zo'n drankwalm hier in huis zullen ze denken dat ik een stiekume drinker ben of zo.

Gastenboek voor Baardwijk's Worldview

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja dat zijn nu van die dingen die mij ook vaak overkomen.Ik ben ook niet zo een handige Hariette de vrouwelijke (handige Harry)Gelukkig is Georges er dan om alles terug in orde te brengen.
Ik hoop dat het met de vlek in orde komt als je die direct te lijf gaat met een tapijt Reiniger.
Groetjes,
Gerda

Erika Koukos zei

Ha,ha,ha, gelukkig ben ik dus niet de enige stuntel!
Met de vlek valt het wel mee, wij hebben zulke dingen al voorzien en voor grijs tapijt gekozen gelukkig.

Anoniem zei

En hoe gaat het met je voet?
Want dat is in feite het belangelijkste.De rest is maar bijzaak.

Gerda

Erika Koukos zei

Oh goed hoor, ik heb zelf het glas er uit kunnen halen, die HBO-V was toch nog ergens goed voor :-)

Anoniem zei

wat dat betreft herken ik het probleem, ik heb zelf 2 linker handen(draag zelfs 2 linkerhandschoenen).daarom weet ik ook veel over hoe je de schade verhelpt.vlekken van rode wijn krijg je makkelijk uit met witte wijn en zout.helaas ben ik een beetje te laat, maar goed om te weten voor de volgende keer.

Erika Koukos zei

Moet je dan eerst de witte wijn er op doen en dan het zout? want als je het allebei er op doet trekt de witte wijn toch al in het zout?
Het is goed om te weten want vroeg of laat gaat er wel weer eens wijn over het tapijt.

Anoniem zei

ja .eerst de witte wijn, pas later
met zout .

Erika Koukos zei

Bedankt voor de tip, ga ik zeker uitproberen de volgende keer.