donderdag, augustus 25, 2005

Harde arbeid op de sportschool

Vandaag ben ik even buiten mijn normale biotoop geweest.
Niet dat ik wil gaan sporten nu ik niet meer rook (ten minste ik ben niemand tegen gekomen met een fototoestel). Ik ben even naar de sportschool gegaan om Michael's harde arbeid vast te leggen. Vooral sinds de vorige foto is hij plotseling erg fanatiek geworden. Nu is Michael de enige persoon die naar zo'n instituut gaat die daar niet heen gaat om gezien te worden.

Dus toen ik de camera uit mijn tas haalde leken alle andere bezoekers plotseling wel een attractie uit Artis. Iedereen begon zijn beste pose in te nemen en stralend te lachen, behalve Michael, die keek boos, want als hij mij ziet samen met een camera dan weet hij wel hoe laat het is. Gelukkig zien wij rechts boven Michael's beschermengel oplichten, dus het komt allemaal wel goed met hem.

Gastenboek voor Baardwijk's Worldview

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed dat gij hem wakker gemaakt heb met die vorige foto.Want het was echt nodig dat hij terug ging sporten.
Gerda

Erika Koukos zei

Hoi Gerda,

Ja, dat was eigenlijk niet mijn bedoeling, ik plaats nooit foto's om iemand belachelijk te maken of zo. Maar nu is het wel een goed neveneffect!

groetjes,

Erika