dinsdag, augustus 23, 2005

Tur bon ku tin!

Natuurlijk ben ik al vaak gestopt met roken en even zo vaak weer begonnen. Maar hier zie je dan toch echt de laatste :-). Ik heb nergens last van (nog niet) en elke sigaret smaakt mij prima. Het enige is dat ik er van baal ergens van afhankelijk te zijn. Ik zou uren rijden (zoals alle verslaafden) om 's avonds laat toch nog aan een pakje te komen. En daar heb ik dus geen zin meer in. Helaas lijkt alles veel gezelliger met een sigaret erbij. Maar dat moeten wel gedachten van mijn verslaafde geest zijn, want ik ken zat heel gezellige mensen die heel vrolijk zijn zonder sigaretten. Vol goede moed stoppen dus! En nee, ik ben (nog) niet chagrijnig! Om deze daad kracht bij te zetten het volgende: iedereen die nu nog een foto van mij neemt met een sigaret in mijn mond krijgt van mij 50,00 euro.! Uitgezonderd hiervan zijn: personeel Den Enghel, personeel Pallas Athene, personeel M'n Ex, mensen die mij mogelijk nog eens op vakantie tegen komen.

Gastenboek voor Baardwijk's Worldview

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wens je veel succes met het stoppen van roken maar vergeet niet dat ik hoor niet bij de uitgezonderde personen.

Anoniem zei

Ik wens je veel succes met het stoppen van roken maar vergeet niet dat ik hoor niet bij de uitgezonderde personen.

Georges

Erika Koukos zei

Zo zie je maar hoe overtuigd ik ben dat het deze keer lukt :-)

Anoniem zei

Het zal toch niet waar zijn!
Erika zonder:
sigaret
mededeling: effe roken
opmerking: ik ben er wel aan toe
verbazing: wat roken er weinig he
Ik wens je in ieder geval veel succes, sterkte en vastberadenheid.
En voor de zwakke momenten: telefoon, koffie en visite.
Ellie

Erika Koukos zei

Ha die Ellie,

Ja dat zal ik allemaal wel missen, sterker nog dat mis ik nu al! Je ziet mij gauw verschijnen hoor voor koffie en visite, kan ik kijken hoe het jou lukt altijd zo vrolijk te zijn zonder sigaretten.