zaterdag, augustus 13, 2005

Welkom

Welkom op mijn weblog. Hier zullen jullie vanaf heden getuige kunnen zijn van alles wat er zoal in mijn leven gebeurt. Erg saai waarschijnlijk, ware het niet dat ik op dezelfde aardbol rondloop als ieder ander en dus dingen meemaak die je zelf mee had kunnen maken als je op dezelfde tijd op dezelfde plaats was geweest als ik of je hetzelfde had gezien of gelezen. Was je wel op dezelfde tijd op dezelfde plaats als ik dan is het mogelijk dat er hier over je geschreven gaat worden. Dus hou dit blog goed in de gaten!

Even kort voorstellen:
Ik ben 38 jaar en woon samen met mijn huisgenoten Michael en Rabin.
De rest kunnen jullie gedeeltelijk aan de linkerkant zien, verder zal alles in de posts nog wel eens aan bod komen.


Mijn favo`s:

Curacaofreaks ,
De beste restaurants,
Avon




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Erica, ik ben benieuwd!een tip: wij loggers onder elkaar: zijn gek op foto's!

Anoniem zei

:-) kun je nagaan waar je het van doet ;-)

Anoniem zei

Vette draak !!!!