zaterdag, april 19, 2008

Dr Jekyll and mr Hyde

Mensen houden van sulllige types, dat blijkt wel uit de ongekende populariteit van Adje, de rechterhand van Paul de Leeuw. Hij speelt die rol ook perfect, dat blijkt wel uit het feit dat veel mensen denken dat Arijan van Bavel in het echt ook zo is.

In het werkelijke leven is Adje echter een vrij sluw mannetje. Liet hij eerder al het hele gemeentebestuur van Tilburg vallen en wist zelfs Paul de Leeuw aanvankelijk niet wat de ware identiteit van Adje was, nu wordt de speelfilm waarin Adje de hoofdrol zou spelen weer afgeblazen. Producent Dave Schram van Shooting Star Filmcompany wil niet langer samenwerken met Arijan van Bavel. ,,Waarom zou ik mijn tijd opmaken aan iemand die ik niet kan vertrouwen?'', liet Schram vrijdag weten. Adje verscheen volgens Schram niet op een afspraak die hij met de acteur had gemaakt. ,,Ik dacht: Dat moet ik niet hebben, daar is de film iets te duur voor'', aldus de producent. ,,Ik heb nog zoveel leuke filmprojecten waar ik me voor wil inzetten.''

Een ding is zeker zijn personage Adje is niet van echt te onderscheiden. Het is dan ook de vraag wie nu de echte persoonlijkheid is, Adje of Arijan.

Geen opmerkingen: