vrijdag, maart 14, 2008

Foutieve teenevolutie

Gisteren ben ik bij de podoloog geweest, want ik heb al maanden het gevoel dat ik stukjes glas onder mijn tenen heb.

Daar hoorde ik voor het eerst dat niet het deel van de mensheid waarvan de grote teen niet de grootste is normaal is, maar het deel van de mensheid waarvan de grote teen ook echt de grootste teen is. Helaas hoor ik bij de eerstgenoemde, abnormale groep.
En ik hoorde nog meer nieuwtjes; niet het deel van de mensheid dat zijn benen, voeten en handen kan omklappen is normaal, maar het deel van de mensheid waarvan de gewrichten keurig stram op zijn plaats blijven zitten bij beweging. Helaas hoor ik bij de eerste, abnormale groep.

Achter dit alles kwam de podoloog door veelvuldig in mijn voet te knijpen, een voetscan te maken en met naalden in mijn voetzool te prikken.
En omdat ik dus wat verkeerd in elkaar geschroefd zit heb ik nu dus Morton's neuralgie, een soort van beklemde zenuw, wat het glasscherf gevoel geeft.
Op zich geen probleem, er waren slechts peperdure podologisch-therapeutische zooltjes nodig.
De podoloog zou er direct aan beginnen. Tot ik thuis de verzekering maar eens heb gebeld en bleek dat ik bij een verkeerde podoloog geweest ben, de mijne was namelijk niet aangesloten bij de NVvP, maar bij LOOP en daarom heette hij podoloog en niet podologisch therapeut wat volgens de verzekering noodzakelijk is.
De podoloog bleek familie van Blok's restaurant te zijn, want bij het afbellen van de zolen gooide hij zo de hoorn erop. De verzekering is voor hem natuurlijk ook een blok's aan zijn been.

1 opmerking:

Anoniem zei

nou ,...als je alleen maar ff op die link van Stichting loop klikt weet je al genoeg...daar loop je duidelijk geen lang end mee :)