zondag, januari 23, 2011

Brits stel uit hotel gegooid na negatieve recensie op TripAdvisor

Recensie-sites zoals TripAdvisor zijn voor veel hotels een nagel aan hun doodskist. Het kan nog zo goed zijn, toch zullen er altijd mensen zijn die ontevreden zijn. Je kunt er als eigenaar maar weinig aan doen. Wij waren onlangs in een hotel dat een briefje op de kamer had gelegd; "Ben je ontevreden vraag naar de manager, ben je tevreden geef je commentaar op TripAdvisor". Het Golden Beach hotel Blackpool (UK) pakt de amateur recensisten heel anders aan; zij gooien ze gewoon stante pede op straat.

Een Brits stel werd onlangs uit het Golden Beach hotel in Blackpool gegooid nadat zij een negatieve recensie op TripAdvisor hadden gepubliceerd. Toen het stel weigerde te vertrekken heeft de mananger zelfs de politie gebeld, zo werden zij alsnog gedwongen om te vertrekken. Een refund hebben ze nooit gekregen.

De moraal van dit verhaal: wacht met het publiceren van een slechte recensie totdat je weer thuis bent.

De recensie op TripsAdvisor
So we arrived at the hotel in the afternoon, and no one was at the desk when we got there. We had to wait about a minute but it was no big deal. After that everything went pretty normal, until the next night the manager busts into our room and says we overused the hotel services or something like that by asking for an extra towel. He also said we broke the rule of eating hot food in our hotel room and posted a bad review of the hotel on there website. (apparently he really doesn't like bad reviews). So he kicks us out of the hotel for an extra towel and a "bad review" even though we hadn't used our computers once on the trip so far. I would recommend staying at any other hotel other than this one, as they are complete jerks.

Bronnen
Gadling
USA Today
TripAdvisor

Labels: recensie, amateur, hotel, TripAdvisor, Blackpool, Golden Beach hotel

Geen opmerkingen: