zondag, januari 29, 2006

Brief

Ingezonden brief aan de Iraanse ambassade uit het NIW:

Geachte dames en heren,

Ik heb zoals zovele anderen de uitspraak van uw president Ahmadinejad met enige verbazing aangehoord en kan u zeggen dat ik zijn durf en historische visie bewonder.
Ik zou niets liever willen dan dat de holocaust inderdaad slechts een mythe was. Zou dit echt zo zijn, dan is dat voor mij een enorme opluchting, waarvoor ik, en met mij de Joodse gemeenschap van Nederland, u uit het dieptst van mijn hart wil bedanken.
Graag ontvang ik wel eerst met onmiddellijke ingang de volgende familieleden terug....
(hierna volgt een indrukwekkende opsomming van de namen van 77 familieleden.).

De Iraanse ambassade heeft nog niet greageerd op de brief....

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat ze niet gereageerd hebben verwondert me niet. Kijk, als je nou met alle beelden, foto's, getuigen en andere bewijzen nog niet snapt dat het allemaal echt is, nou dan ben je wat mij betreft geen knip voor de neus waard. Blijkt maar weer eens dat er ook aan de top van zogenaamde ontwikkelde beschavingen ( want dat geld toch ook voor Iran) geflipte, domme, kortzichtige mafketels aan het bewind staan. Je moet er ook niet aan denken dat die eikels straks nucleaire macht krijgen want dan houd ik pas echt mijn hart vast

Anoniem zei

Ze hebben al lang nucleaire macht...Gelukkig weten we nog steeds heel goed de geschiedenis van het joodse volk, net als zij waarschijnlijk hun eigen Persische...persiflages (vreemd dat die twee woorden dezelfde wortel hebben!)...

Erika Koukos zei

@Milanka
Leuke woordspeling!
Zal geen toeval zijn.

Erika Koukos zei

@Johnnie
Dat snappen ze volgens mij wel, maar willen ze niet snappen. Ze zeggen dat ze al heel wat kunnen op nucleair gebied, dat is inderdaad dood- en doodeng.

Anoniem zei

Nou laten we maar bidden dat ze nooit echt in staat zijn om grootschalig een dreiging te vormen. Gelukkig is Israel nooi te beroerd om ( desnoods alleen) dat maffe zooitje aan te pakken want van een gezamelijk Europa moeten we het niet hebben

Anoniem zei

Het is een typisch probleem dat ook het christendom gedurende de middeleeuwen veroorzaakte.
De islam beleeft nu haar middeleeuwen en dat zullen wij weten ook. Al bij al staat de gehele mensheid nog in zijn kinderschoenen maar wat dat betreft is de islam nog niet eens aan de anale fase toe gekomen.

Het is te hopen dat deze "religie" ofwel meegaat in de vernieuwde opkomende spiritualiteit die het onderscheidt tussen religies opheft,..of zichzelf vernietigt.

Erika Koukos zei

Johnnie,

Nee, daar moeten we het niet van hebben, eer balkie en consorten erachter komt dat Iran nucleaire wapens heeft is de hele wereld al uitgemoord.

Anoniem zei

@ johnnie Bogus

Europa kan ook niet ingrijpen, stel je voor dat Nederland ten strijde trekt, dan moet er voor iedere militair 3 man van het OM mee om de soldaten die zich durven te verdedigen voor de rechtbank te slepen.
De Fransen hebben zelf alleen nog moslimmilitairen die spontaan in eigen rangen detoneren, de duitsers zijn al dood voor zij hun kuil hebben gegraven. De Italianen willen zien wat er onder die Boerka`s verscholen zit en de scandinaven gaan spontaan een feestje bouwen als zij een massagraf vinden.

De enigen die het er waarschijnlijk goed vanaf brengen zijn de Britten maar dat zijn eigenlijk reserve-Amerikanen.

Erika Koukos zei

Als er genoeg bier wordt aangeleverd houden die britten ook wel van een feestje hoor.

Anoniem zei

@barbapapa
Ha goed gevonden van je. Ja je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk en zeker daar waar het, over het OM gaat. Wat een amateuristisch gedoe was dat he. Om je dood te lachen ware het niet dat de goedwillende, met een bijna onmogelijke opdracht heengezonden jan soldaat er weer eens vet de dupe van is!

Anoniem zei

@Kabboli
Waarom ga je er van uit dat alle geloven dezelfde stadia doormaken?
Islam is ontstaan (Koran), bij de gratie van Torah, d.w.z.dat het op zich niets mis mee is, alleen zijn die maffe Islamieten, helaas van overtuigd dat ze de enige zijn die
nog zuivere relatie met God hebben.
Wie zegt dat ze ooit zullen evolueren?

Anoniem zei

@ Milanka

Wij kunnen inderdaad alleen maar hopen dat zij nog verder evalueren.