dinsdag, januari 03, 2006

Hoog bezoek

Op koninginnedag komt Bea Almere en Zeewolde bezoeken. Tenminste dat lijkt zo, maar omdat koninginnedag op zondag valt komt Beatrix op zaterdag. Nu zal koninginnedag ook op zaterdag gevierd worden, dus komt zij toch nog op koninginnedag.

Waarom kan koninginnedag niet gewoon op zondag worden gevierd? Ik kan mij helemaal niet herinneren dat dat ooit eerder niet kon. Is Bea heel gelovig geworden? Wil zij rekening houden met gelovigen? Dan toch niet met alle gelovigen, want er zijn gelovigen die zaterdag als rustdag hebben.
Ik vind het vreemd, koninginnedag is op 30 april en anders niet!
In ieder geval lopen wij die vrije dag hoe dan ook weer mis.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

ja, raar jaar 2006.straks zijn alle
feest (vrije dagen) op zaterdag en zondag)en dan...erg he.Ik vind het ook onzin om op 29.te gaan vieren.
het is gewoon op de 30. en anders niet.

Erika Koukos zei

Het is gewoon vreemd, de 30e is koninginnedag en nu is het 29e en is het sabbath, dat kan allemaal wel zeker.

Anoniem zei

ja, belachelijk, ze konden het beter naar maandag 01.05 verplaatsen en tegelijkertijd met
de dag van de arbeid vieren...

Erika Koukos zei

Het koningshuis weet niet wat het woord arbeid betekent.

Anoniem zei

ja, daarom zouden ze niet eens merken dat er in de wereld op die dag nog iets gevierd wordt.

Erika Koukos zei

Wel raken ze om de haverklap zwanger, ik denk dat ze alleen dat werken kennen.

Anoniem zei

jeetje tot het laatste commentaar was het acceptabel maar om te suggererendat ze in het koningshuis alleen maar weten wat kinderarbeid is hahahahaha
gaat een beetje ver.

Anoniem zei

hey, Jaq...
het gaat om kindjes verwekken, had ik begrepen en niet om kinderarbeid.Lees nog eens de comment, schat.

Anoniem zei

he hallo dat weet ik ook wel was een grapje werk /kinderen heb ik kinderarbeid van gemaakt gewoon een grapje tussen alle andere zaken door . dus erica is goed hoor ik heb je begrepen en goed gelezen.
en ook ik deel de mening dat koninginnendag als het dan toch gevierd moet worden gewoon op de oorspronkele datum zal moeten plaatsvinden. en dat schat nou voelt wel positief dank je

Anoniem zei

ik bedoel mm sorry en o ja mm ik hou ook van jou