donderdag, januari 19, 2006

failliete mondhygienistes

Gisteren belde de mondhygieniste mij, hevig verontrust op, alsof mijn tanden op het punt stonden er een voor een uit te springen of a la minute weg te rotten. Het bleek dus dat ik de afspraak, die ik eerder die ochtend had, helemaal was vergeten. Zij wilde gelijk een nieuwe afspraak maken, ik stemde in, want meestal heeft zij het komende half jaar toch geen tijd. Maar nee hoor, ik kon direct de andere dag al terecht. Vandaag dus.

Nou ik ben net geweest, volgens mij hebben de mondhygienistes een groot probleem, want ik was de enige patient. Niet alleen nu, maar ook bij het maken van een nieuwe afspraak leek het alsof ik ook het komende half jaar haar enige patient zou zijn. Ik denk dat het door het nieuwe zorgstelsel komt dat er niemand meer gaat? Maar volgens mij wordt het gewoon nog vergoed hoor, toch? Ik ga in ieder geval de nota gewoon doorsturen naar mijn verzekeraar en dan hoor ik het wel.

In ieder geval zijn mijn tanden weer smetteloos wit. Wel zonde om nu weer te gaan roken, koffie en wijn drinken. Roken heb ik vooralsnog maar niet gedaan, maar ik drink al wel weer koffie, het voelt alsof de aanslag direct terug op mijn tanden springt.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

tsja, het blijven gewoon tandenschoonmaaksters, dan hadden ze maar een vak moeten leren.

Anoniem zei

Tandenschoonmaken is ook een vak!
Meneer Thandwol!

Erika Koukos zei

Dat is waar hoor, je moet daar een studie voor doen. En dat is maar goed ook, je zou toch niet willen dat zomaar iemand dat doet en daat je daarna ofwel geen glazuur meer op je tanden hebt of misschien helemaal geen tanden meer.

Anoniem zei

Maar een vak moeten leren............!!!!!! Nou voor het feit dat het dan geen vak zou zijn rekenen die gasten voor een beetje flossen en rossen een aardig duitje. Sowieso vind ik de bedragen die tandartsen en mond schoonmaakers rekenen giga! Volgende keer leer ik niet door en wordt ik mondschoonmaker i.p.v pennelikker

Anoniem zei

Wij zijn al lang op zoek naar een goede, betrouwbare werkster, wat mij betreft mogen ze de wc-pot komen flossen.

Erika Koukos zei

Vast heeeeel erg duur!

Anoniem zei

Voor de luilakken, die beroerd zijn om eigen Wc schoon te maken is niets te duur...Eigen stront eerst!

Anoniem zei

@ Milanka

Als jij in Belgie in de politiek gaat kun je het nog ver schoppen
;-)

Anoniem zei

@ johnnie Bogus

Als je dan niet uit gewoonte voor de behandeling aan je schoonmaakspullen gaat likken vind ik het prima.

Anoniem zei

@Michael,
IK denk dat ik als genaturaliseerde
Nederlandse meer kans heb om ver geschopt te worden (in Belgische of Nederlandse Politiek)dan dat ik
ver zou schoppen... In ieder geval
hou ik me voorlopig nog politiek onbewust...Of doe ik tenminste als of.