dinsdag, januari 10, 2006

Teppanyaki

Brandweerman ben je altijd, ook als je zelf een feestje hebt. Dat bleek maar weer al te waar tijdens een aflsuitingsfeestje van een brandpreventiecampagne in Japanse stad Shimohetsugi.
Barbecueënde brandweerlieden hebben per ongeluk hun eigen brandweerkazerne in de fik gestoken. Het houten gebouw werd zwaar beschadigd. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Een brandweerwoordvoerder noemde het incident dinsdag "zeer pijnlijk".
Ik ben blij dat wij van de brandweer altijd goede tips kunnen krijgen hoe veilig te barbecueen. Misschien nog iets voor ze om te oefenen als zij met vervroegd pensioen gaan?
In ieder geval was het vlees goed gaar en was de hele brandweerkazerne binnen no time een grote Teppanyakitafel, ook gezellig.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

een houten brandweerkazerne??? Hoe verzinnen ze het.

Anoniem zei

Ach je weet wat ze zeggen he, " iedere brandweerman/vrouw is in zijn/haar hart een beetje pyromaan.
Wel een vreselijk goeie grap dit

Anoniem zei

is handig als je van je zaak afwilt en verzekeringsgeld wil.. nodig je gewoon de brandweer uit voor een gezellige barb. feestje.

Erika Koukos zei

@Johnnie
Een meesterlijke grap! Ze zeggen inderdaad dat je aan je werk kunt zien wi je bent. Nou ben ik het daar niet voor iedereen mee eens, wnat volgens mij heb ik nog nooit werk gehad conform mijn persoon. Maar je, misschien heb ik dan ook altijd het verkeerde werk gedaan.