zondag, februari 04, 2007

Yeti in Bergen op Zoom

Gisteren zijn wij naar mijn ouders geweest in Bergen op Zoom en hebben wij 3 verjaardagen gevierd. Mijn moeder was afgelopen week jarig en Michael en ik zijn onlangs jarig geweest.
Het was een gezellige dag en naast dat mijn moeder wat nieuwe computervaardigheden leerde, kreeg ik wat waslessen. Er ging een wereld voor mij open want ik had echt nog nooit van ontkalken van de afwasmachine gehoord en ook niet van het nut van het ontkalken van een wasmachine. Dit verklaard misschien waarom deze apparaten bij ons zo'n korte levensduur hebben.

Ook werden er over en weer cadeautjes uitgewisseld. Ik heb leuke en vooral ook originele cadeautjes gehad. Waarvan een nogal schokkend; mijn babyschoenen waarop ik mijn eerste stappen op de wereld heb gezet. Wij hebben jarenlang gelachen om het dochtertje van vrienden van ons, zij was een klein Thais popje maar haar voeten hadden immense afmetingen, waardoor wij haar altijd liefhebbend "grootvoet" noemden.
Toen ik mijn pakje openmaakte en daar een paar schoenen van de verschrikkelijke sneeuwman zag, begreep ik pas wie de echte "grootvoet" was. Gelukkig zijn mijn voeten nooit verder doorgegroeid en heb ik nu een "normale" maat 39.

Geen opmerkingen: