dinsdag, februari 13, 2007

Prinses op de donserwt

Vanaf vannacht speel ik iedere nacht voor prinses op de erwt. Wij hebben namelijk een nieuw bed. In elk hotel slaap ik altijd prinsesheerlijk en thuis altijd slecht, volgens mij komt dat doordat die bedden altijd zo zacht en donzig zijn. Tegen beter weten in, want service is er nergens meer, hebben wij zo'n bed toch in Almere gezocht en gevonden.

En het moet gezegd, bij Beter Bed krijg je nog echte Service.
In de winkel werden wij al vriendelijk en efficient geholpen, de leverdag was direct bekend, een dag van tevoren kon je bellen over het dagdeel dat het bezorgd gaat worden en zowaar belden ze vandaag nog 10 minuten voor de levering op om te melden dat ze in aantocht waren.

Over het algemeen hebben wij ook altijd slechte ervaringen met de bezorging, meestal kiezen ze voor dat soort personeel mensen van het laagste allooi, wiens specialiteit het is in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk bloed onder iemands nagels uit te trekken, waarna ze met een stalen ongewassen tronie om fooi smeken (die ze vanzelfsprekend nooit krijgen).

Tot mijn grote verbazing was dit bij beter Bed dus heel anders, er kwamen twee keurige, vriendelijke bezorgers, die alles netjes afhandelden en uitlegden en er nog voor je maar een fooi kon geven vandoor gingen. Het vreselijke was dat ik ook geen contant geld in huis had, dit omdat dat dus ook nooit nodig is. Sorry dus bezorgers van Beter Bed, jullie hadden het oprecht verdiend.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik er wel niet wakker van zal liggen, ik ga mijzelf straks nog eens lekker omdraaien in het dons.

1 opmerking:

Boxsprings zei

Ik heb pas mijn boxspring besteld bij een webwinkel. In het begin was ik een beetje huiverig, maar uiteidelijk ben ik er zeer tevreden over! Snelle levering en goede kwaliteit. Aanrader dus.

www.maxbedden.nl