zaterdag, mei 31, 2008

(un)happy consumer: Lang leve de LR-international Aloe-vera producten!

Al sinds mensheugenis was ik als kritische consument enthousiast gebruiker van Avon producten. De prijs kwaliteitverhouding was OK…en de consulente erg aardig…dus waarom veranderen zou je denken.
Wel Avon heeft mij en met mij iedere Nederlander een erg goede reden gegeven.
Zij hebben ons namelijk gewoon de rug toegekeerd door zich volledig van de Nederlandse markt terug te trekken.

Gelukkig heeft menig Avon consulente ondertussen weer onderdak gevonden bij LR-international. LR –international biedt naast een heel erg leuke lijn aan producten, onder andere op basis van Aloe-vera, ook blijkbaar een mooie kans om op basis van netwerkmarketing een aardig centje bij te verdienen. (en daar worden de consulentes dan weer vrolijker en dus aardiger van).

De eerste producten die ik testte stemmen mij in ieder geval erg hoopvol. De meeste herengeurtjes blijven lekker lang, volgens de enthousiaste consulente omdat de concentratie parfumolie hoger is dan bij de concurrentie. De anti-stress crème hoort ondertussen al tot het vaste verzorgingsritueel en de Aloe-vera thermogel is onmisbaar geworden na het sporten.

Dank zij LR-international is het asociale Avon dus al gauw vergeten…..en zo hoort het ook.

Geen opmerkingen: