woensdag, mei 31, 2006

Dubbele feestdag voor pedofielenpartij

Het is vandaag dubbel feest voor de partij Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (NVD). Vandaag wordt de partij officieel opgericht en teven is het de 3VO landelijke Straatspeeldag waarin in diverse straten niet autogereden mag worden en de straten het domein van spelletjes spelende kinderen zullen zijn.
Dat kan toch geen toeval zijn?

Het is dus de vraag of er veel pedofielen bij de oprichting van hun partij aanwezig zullen zijn, volgens mij spelen die veel liever spelletjes met kinderen.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

jaja en Michael Jackson is al erelid zie ik.

Erika Koukos zei

Ik heb gehoord dat hij een afdeling van de partij gaat oprichten daar in de woestijn waar hij zich tegenwoordig verstopt.

Anoniem zei

Klopt, hij is niet voor niets tot de Islam bekeerd, Mohammed was immers ook een pedofiel

Anoniem zei

@Piet

Inderdaad , zo zie je maar dat alles cultuur bepaald is, hier en nu zou hij in de gevangenis belanden maar toen heeft ie het toch maar ff tot profeet geschopt.

Anoniem zei

profeet mijn r.... (ja het rijmt) Als je ziet wat een hoop idiote volgelingen hij heeft dan weet je toch genoeg.

Anoniem zei

Het slaat allemaal een beetje door met de vrije meningsuiting in Nederland. Internationaal worden wij er helaas om weggehoond Maar waar leg je de grens??

Hebben pedofielen het recht om aandacht te vragen voor hun standpunt en een politieke partij op te richten?

Mogen extreem rechtse of extreem Islamitische websites hun propaganda blijven verspreiden?

Mag Toyota Zonneveld Almere reklame blijven maken en blijven spammen op blogs?

Is het toegestaan om de holocaust in twijfel te trekken?

Genoeg stof tot nadenken,...ik weet het gewoon niet.

Erika Koukos zei

@anonymous
Daar is denk ik ook geen goed antwoord op de geven.

Anoniem zei

Dat is toch vreemd dat we zo bang zijn dat de kinders jonger dan 16 bier of sigaretten kunnen kopen, of dat we ze zo erg beschermen tegen kinderarbeid, terwijl onze NVD medeburgers denken dat kinderen al vanaf 12 aan sex zouden mogen doen...Gek, he? twaalfjarigen met twaalfjarigen vind ik ook al een beetje te vroeg, maar 12-jarigen met volwassenen, vind ik eng.Ik heb er eigenlijk niets op tegen dat ze zo`n partij oprichten, maar dan wel binnen de TBS kliniek.

Anoniem zei

Misschien is het nog niet zo slecht dat deze partij wordt opgericht.

Laat hen maar leden en handtekeningen verzamelen dan kan de AIVD er daarna even mee aan de bak.

Anoniem zei

je zo kunnen ze alle pedo`s in kaart brengen!

Erika Koukos zei

En misschien zitten er ook wel een paar bij die al gezocht werden. Goed plan inderdaad.