zaterdag, juni 03, 2006

Geen handen

Over enkele weken zullen Yadid en Mozes hun intrede doen in ons huis en....op ons terras want het is dan al zomer. Dit laatste maakt dat ik steeds meer in paniek begin te raken, want het is namelijk nogal open en Sphynxen zijn erg ondernemend, bovendien worden ze vaak gestolen als ze op straat lopen. Dus moet er een omheining komen en een hordeur.
Ik had nooit gedacht dat dat zo moeilijk zou zijn, wij zijn wel onhandig maar anderen toch niet? tientallen winkels zijn wij afgegaan maar overal hebben ze alleen hordeuren, etc. met dun gaas, waar ze dus in 5 minuten doorheen gaan.

Daarna de klussenbedrijven gebeld, ze hadden de meest veelbelovende namen; "De helpende hand", De rechter hand", "Uw hand", echt iedereen hebben wij gebeld, tot de Twee linkerhanden aan toe, maar niemand kan het , wil het, of heeft tijd.
Vroeger stonden dit soort bedrijven te trappelen om een klus te kunnen doen, tegenwoordig zitten zij overvol.

Was ik maar wat handiger.............

8 opmerkingen:

Anoniem zei

@ Hoderwatch

Are you handy?
The lady needs someone to make a fence, not movies you stupid!

Anoniem zei

@ Hoderwatch

Hi Hoder,

Keep up the good work!

@Barbapappa,

You`re the stupid one.

Erika Koukos zei

@Hoderwatch
Hoder is doing good work, if someone does there are always jealous people like you it's a shame!

Anoniem zei

Hoderwatch??? You are a bunch of bearded Ayatollah`s buzz off, we love Hoder!

Anoniem zei

Ik ben ook ontzettend onhandig
en daarom wil ik ook bijna niks hebben (ik denk altijd : "Heb ik dat echt nodig? nee daar kan ik ook zonder..." Zo heb ik bvb. al 3 maanden een doos van UPC voor de digitale TV onuitgepakt onder de tafel liggen. En ik ken ook niemand die mijn digitale doos zou willen aansluiten\instaleren.

Anoniem zei

@Milanka

Als dit ook wil zeggen dat je nu nog gewoon TV kan kijken zonder UPC, en zij ook nog geen rekeningen sturen. Dan is mijn advies: houden zo! en hun troep gewoon terug brengen naar de dealer.

OK, Digitenne heeft rotapparatuur (verslijt snel net als Toyota banden), totaal mongolide personeel en een slecht signaal, KPN komt zijn terugbetalingsaanbiedingen niet na,..maar met UPC roep je pas echt de hel op aarde over jezelf af: mijden als de rotte pest dus.

Misschien was in dit geval je onhandigheid wel een zegen.

Anoniem zei

Zie je wel, er is geen toeval dat ik zo`n onhandigheidssyndroom (aangeboren, en daarna met passie gekoesterd)tot een zegen en een meest verhevene deugd heb kunnen ontwikkelen...Dat was dus mijn overlevingsdrang en aangeboren scepsis tegen UPC, waarvan de getalwaarde weleens 666 zou kunnen zijn.

Erika Koukos zei

@Milanka
Koester het vooral, het is je redding.