maandag, april 03, 2006

Holland??

Het is niet eenvoudig aan een leuke, raszuivere Sphinx te komen, vooral niet omdat ik dan ook nog perse een zwarte of blauwe wil en ook nog een katertje.
Daarom heb ik over de hele wereld geinformeerd, tot in Amerika aan toe.

Nu schamen wij ons altijd ontzettend als Balkenende weer eens naar vriend Bush moet en zich gedraagt als een verlegen schooljongetje. Wij denken dan dat iedereen zich nog jaren zal herinneren dat hij uit Nederland komt en dus hebben wij overal last van plaatsvervangende schaamte.
Nou maak je geen zorgen, er is niemand die weet wat Nederland is en waar het ligt.
Zo kreeg ik o.a. van een van de catteries het volgende antwoord:
I do export to the Netherlands my husband said he is quite sure that is part of Holland?

Daar heb ik dus weinig vertrouwen in, gelukkig dat wij nu een leuk Sphinxje gewoon in Nederland hebben gevonden, bij Cattery Makio. Op 14 maart is hij geboren en je kunt ze al zien op de Kitten pagina.

3 opmerkingen:

Erika Koukos zei

Hij komt pas in juni hoor.

Anoniem zei

Als je dagelijks de wereld rond belt krijg je vaak de gekste reacties. Ongelooflijk maar waar; ongeveer 50% van de mensen die ik dagelijks contact denken dat holland een stukje Amsterdam is.

Van Belgie hebben zij gelukkig nog nooit gehoord............;-)

Erika Koukos zei

@Michael
Ja, en eigenlijk kunnen we het het niet kwalijk nemen, we leven op een landje zo groot als een postzegel en denken dat wij belangrijke dingen doen, maar die zijn zo nietig dat die ook niet opvallen. (en dat is soms maar goed ook)