vrijdag, april 21, 2006

Je hebt kappers en kappers

Mijn kapsel kan er dan niet uitzien en al moet ik er veel rommel insmeren, de kosten zijn dan ook nooit zo hoog als Cherie Blair betaalt voor haar kapsel.
Het blijkt dat Labour 11.120 euro betaalde voor het kapsel van Cherie, gedurende de verkiezingscampagne van haar man Tony. Dagelijks werd het kapsel van Cherie onderhanden genomen door kapper Andre Suard voor 275 pond per keer (ongeveer 420 eur).
De regeringspartij moest tijdens de verkiezingen leningen afsluiten bij grote geldschieters om de campagne te kunnen financieren.

En zeg nou zelf, het resultaat was er niet naar, dat had iedereen gekund. Volgende keer wil ik wel voor dat bedrag een half uurtje met de fohn boven Cherie's hoofd zwaaien.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is toch goed dat we nog niet eens weten hoe de vrouw van onze
Potter er uit ziet, laat staan dat we ons met haar kapper nog moeten bezighouden.Deze keer zeg ik niets over zijn kapsel...

Erika Koukos zei

Als je je man met zo'n kapsel de deur uit laat gaan vrees ik het ergste.