dinsdag, april 04, 2006

Sad News

Zojuist is TomTom One met ernstige hartklachten opgenomen in het ziekenhuis.
TomTom had al enige dagen last van een haperend hart, tot het er vanochtend helemaal mee stopte. In vliegende vaart ben ik naar het TomTom hospitaal gereden, alwaar de broeder hem liefdevol in ontvangst nam. Na enig kloppen op zijn borst heeft de broeder geconstateerd dat een opnameduur van minimaal 3 weken noodzakelijk is.

DRIE WEKEN!!!!!????? dus dat wordt 3 weken verdwalen, 3 weken alle plaatsen van binnen, buiten en omgekeerd zien, 3 weken van rijden en de bestemming nooit bereiken, 3 weken met onhandige uitdraaien en 3 weken met het stratenboek (waar heb ik dat toch gelaten?).
TomTom hopelijk genees je snel.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop inderdaad voor je dat er snel genezing op zal treden en dat je het juiste ziekenhuis hebt gekozen voor je zoon want god helpe me beware als jij, en moet rijden en moet navigeren ( ook al schijnen vrouwen 2 dingen gelijktijdig te kunnen doen)

Erika Koukos zei

@Johnnie
Dan ben ik vast geen vrouw want ik kan dat niet in ieder geval.
Ik betwijfel het of het zo'n goed ziekenhuis is, het is hetzelfde als waar hij geboren is en tot nu toe is daar niet veel goed van gekomen.

Erika Koukos zei

@Piet
Dat was ook niets want die viel steeds van het raam en dan moest ik onder het rijden hem onder de stoel gaan zoeken, met alle gevolgen van dien.
Ik rij zleden dezelfde routes dus het wordt echt een drama. Nijmegen lukt wel, nadeel is allen dat ze tussen Arnhem en Nijmegen eeuwig aan de weg werken en ik dus ook nogal eens verdwaal bij omleidingen.

Anoniem zei

Hehehe mister Bogus, niet zo kort door de bocht he en Erika je weet zelf wel beter toch? Wij vrouwen kunnen meestal wel veel dingen tegelijkertijd doen en dat gaat meestal goed. Mag het rijden en tegelijkertijd navigeren dan wat minder gaan.

Erika Koukos zei

@Ellie
Vrouwen kunnen veeeeel meer tegelijkertijd!