maandag, februari 06, 2006

Digi ergernissen

Soms heeft een mens een beetje geluk.
Waren wij al weken verstoken van televisie, omdat Digitenne het maar niet voor elkaar kreeg onze ontvangst te herstellen, is alles uiteindelijk in een uurtje opgelost.
Niet door Digitenne, daar vinden ze het heel normaal dat je 2 abonnementen hebt en geen ontvangst.
Boos ging Michael naar BCC met de decoders van Digitenne, misschien dat er iets met de decoders aan de hand was en zij het op konden lossen. Helaas was er niets met de decoders en zou het gehakketak met Digitenne dus nog enige tijd aan moeten houden.
Daar had Michael geen zin in, dus informeerde hij naar digitale tv van KPN. Dan moesten wij wel weer eerst 2 nieuwe decoders kopen voor maar liefst 179,- euro.
Toen kreeg de verkoper een lumineus idee, want net deze zaterdag was er een nieuw filiaal geopend van BCC en daarom waren de 2 decoders alleen deze dag geheel gratis!
Tevens zijn de abonnementen veel goedkoper dan bij Digitenne.
Zo zijn wij toch weer tevreden tv kijkers geworden, nu de programma's nog.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Bekend verhaal, de helpdeskmederwerkers van digitenne (er is een heel scala van erg aardig maar dom tot ronduit kattig maar even dom) hebben 2 truukjes geleerd.

1) de chip op je kaart schoonmaken

2) als dat niet werkt: ga terug naar de dealer. Daar kun je dan je decoder laten opsturen en na betaling van € 35 onderzoekskosten, krijg je hem na 8 weken weer in dezelfde staat terug, want de fout zit dus toch bij digitenne.

terug naar stap 1)....chip schoonmaken.....als dat niet werkt....2)€ 35......

Ik hoop dat jullie met KPN betere ervaringen hebben, als dat zo is ga ik ook over.

Ik zie nu inderdaad dat KPN ook nog

Erika Koukos zei

Tot nu toe werkt het uitstekend, maar laten we nog niet te hard roepen, het is pas 2 dagen....

Anoniem zei

Als je de storingen vergeet van computeren en van rondrazende brommers zijn onze ervaringen goed. Goed beeld, wel veel gedoe met afstandbedieningen, maar ja die techniek staat voor niets.
Ellie

Erika Koukos zei

@Ellie
Ik dacht dat jullie ook Digitenne hadden?
In ieder geval blijft het gedoe met afstandsbedieningen gewoon bestaan, ook bij KPN.

Erika Koukos zei

@Piet
Maar nu kostte het (buiten de te betalen abonnementskosten) niets en ik moet zeggen dat het nog steeds prima werkt.

Anoniem zei

Het moet mij wel ff van het hart dat ik 2 jaar na dato nog steeds op het geld van dat aparaat zit te wachten. Ik ben er vaak langs geweest en dan werd steeds beloofd dat het geld zou worden overgemaakt. Echter telkens weer loze BCC beloftes. De BCC verkoper heeft mij dus keihard voorgelogen en de hele BCC organisatie blijft je van het kastje naar de muur sturen.
Daar mijn tijd kostbaarder is dan dat heb ik het uiteindelijk opgegeven maar het spreekt voor zich dat ik nooit meer wat van BCC zal kopen daar dit bedrijf zich als een criminele organisatie gedraagt.

Bij deze wil ik dus iedereen waarschuwen, koop nooit wat bij BCC en trap niet in hun leugens want je komt gegarandeerd bedrogen uit.