dinsdag, december 06, 2005

Baardwijk proof

Eindelijk komt er een auto die ook mijn gedrag zal overleven.
Nissan heeft Scratch Guard Coat ontwikkeld , een nieuw soort verf die zichzelf herstelt. Als er krassen in de lak komen "genezen" deze zichzelf binnen 1 week. De lak werkt gedurende 3 jaar, helaas niet al te lang.
Ongelooflijk toch!
In de nabije toekomst zal deze lak alleen nog gebruikt gaan worden voor een SUV (Sports Utility Vehicle), zo'n PC Hoofstraat-bak.
Nog maar even rijden met een bekraste Toyota dus.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Baardwijk proof!!!!!! Is dat niet wat al teveel eer aan de fabrikant?
Ik zou dat pas gaan geloven als ze jou als test persoon hebben gebruikt. Ik weet voor mezelf wel dat als het werkelijk zo zou zijn, ze in ieder geval 1 klant rijker zouden worden

Erika Koukos zei

Inderdaad, maar ze hebben mij niets verteld, niet gevraagd, en dat is dom want als ze mij als testpersoon hadden gebruikt waren ze zeker van hun zaak geweest. Maar ja ze kunnen mij als test misschien alsnog zo'n SUV aanbieden, ik bedoel maar, als het in Almere werkt met mij als bestuurder moet het overal werken.

Erika Koukos zei

Heb jij m al gezien dan bij de Nissan?

Anoniem zei

nu nog make up die zichzelf s`ochtends opbrengt

Erika Koukos zei

Of gewoon een gezicht dat zichzelf elke ochtend vanzelf aanpast.

Anoniem zei

het is logisch dat je niet graag steeds verdwaalt, maar voel je je niet(met die dingen) steeds meer op een Robot lijken?

Erika Koukos zei

Voor sommige routineklussen zoals autorijden en de weg vinden is het wel goed om een robot te zijn.