vrijdag, december 16, 2005

En toen was het stil

Ook al horen wij niet zo veel in het nieuws over onze zuiderburen, toch gebeurt er daar heel wat.

Ik hoorde net van een vriendin dat op 4 kilometer van haar huis in Schuiferskapelle (Belgie) , een huis en de helft van een woonwijk is opgeblazen, door de vader van het gezin die in scheiding lag. Bij mijn vriendin op het erf staat een schooltje waarop de dochter van het gezin zat. Er zijn zo'n 200 huizen beschadigd en de schok was tot ver in de omgeving te voelen. Verder is er nog weinig bekend, als ik meer hoor hou ik jullie op de hoogte.


Ander nieuws: in Frankrijk hebben ze ook ontdekt dat je heel romantische ontmoetingen kunt hebben via internet. Daniel Anceneaux uit Marseille had al een tijdje contact met een mooi meisje via internet. Uiteindelijk moest er toch eens een echte ontmoeting van komen; de ontmoeting tussen Daniel en Juliette zou op het strand plaatsvinden. Toen hij aankwam zag hij het meisje al staan in haar roze topje en witte shorts. Toen zij zich omdraaide kreeg Daniel de schok van zijn leven....het was zijn eigen moeder!
Toen Daniel zijn chatvriendin om een foto vroeg, stuurde Nicole hem van een bloedmooi meisje die ze uit een mannentijdschrift haalde. ,,Het meisje op de foto was zo mooi, ik smeekte haar om met mij af te spreken. En ze zei ja. Ze wilde me per se ontmoeten, ze begon ook gevoelens te krijgen voor mij.”De chatnaam van zijn moeder was Sweet Juliette, hij zelf noemde zich The Prince of Pleasure. ,,De gesprekken waren nogal gevoelvol en flirterig, ja. Maar het meisje had een ongewoon gevoelige kant, daarom viel ik voor haar. Ze stuurde me gedichten en vertelde haar dromen. Het was allemaal nogal romantisch,” zegt Daniel. ,,Maar een pluspunt aan de hele zaak is dat ik mijn moeder van een heel andere kant heb leren kennen.”

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Moderne Oedipus?(Wat zou Sophocles blij mee zijn)...Freud ook.

Erika Koukos zei

Inderdaad, maar ik geloof niet dat de relatie daarna nog verder is gegaan.

Anoniem zei

dat lijkt me ook zeer on waarschijnlijk.

Erika Koukos zei

Je weet nooit, soms hoor je echt de gekste dingen, de mens is een vreemd ras.

Anoniem zei

ja, vandaar dat je zoveel gevallen
van incest hebt. mens blijft een dier.

Erika Koukos zei

Ja, en slecht!