donderdag, december 08, 2005

Global Positioning System

Vanaf vandaag zal de wereld voor mij eindelijk overzichtelijk worden, zal ik nooit meer te laat komen, nooit meer verdwalen: ik krijg een navigatiesysteem. De wereld zal ook veel kleiner worden. Kom ik nu vaak terecht op vreemde industrieterreinen, rare parkeerplaatsen en in doodlopende straten, dat is voorgoed voorbij. Ook zal ik geen afslagen meer missen omdat ik altijd in gedachten ben en vergeet af te slaan, dat vooral zal veel tijd schelen, voor alle kilometers die ik daardoor omgereden heb, ben ik zeker al 3 keer de wereld rondgereden.
Voortaan zal een stem mij door heel Europa leiden zonder omwegen. Welke stem weet ik nog niet want het schijnt dat je er tussen 18 kan kiezen. Ik ben erg benieuwd, maar ik zal maar een harde stem kiezen, want de stem moet concurreren met de cdspeler.

Dezelfde techniek wordt ook gebruikt om TBS'ers in de gaten te houden, door middel van een GPS enkelband kunnen zij 24 uur per dag getraceerd worden, zoals bekend met weinig succes. Gelukkig blijkt dit niet aan het GPS systeem te liggen maar aan de vindingrijkheid van de TBS' ers; de banden zijn nog te gemakkelijk voor de satelliet af te schermen met aluminimumfolie.

Nu nog medisch onderzoek naar implantaties van GPS enkelbanden, kunnen ze bij de geboorte van terroristen misschien direct een GPS systeem inplanteren.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Aluminiumfolie is al jaren erg populair bij onze draaideurvrienden. Met een met aluminumfolie beklede tas kan men namelijk ook de diefstalbeveiliging in winkels omzeilen.

Erika Koukos zei

Wel goed voor de aluminiumfabrikanten.

Anoniem zei

Sorrie mijn comentaar omtrent "Global Positioning System"
is verdwaalt naar de comentaren over "Baardwijk Proof"...

Erika Koukos zei

was duidelijk hoor, Milanka.