donderdag, december 01, 2005

Looking Good

Beste mensen van RTL 4,

Gisteren ben ik mij rot geschrokken, ik had eindelijk ADSL en het eerste dat ik zag op internet was dat ik opgepompt, gelift, etc. moest worden.
Ik dacht altijd dat ik de knapste burgemeester van het land was, nu blijkt dat niet zo te zijn, derhalve wil ik mij hierbij opgeven voor het programma Looking Good.
U weet natuurlijk dat ik niet zo veel verdien, daarom lijkt mij dit een goedkope manier om toch weer de knapste burgemeester van het land te worden.
Ik dacht zelf aan een compleet nieuwe garderobe, een facelift, een haarimplantatie, nieuw gebit, nieuwe bril en een slank lichaam. Dat is misschien wat veel, maar ik dacht dat u dit misschien over meedere afleveringen uit zou kunnen smeren.
Tevens wil ik u vragen 2 vrienden van mij uit te nodigen; Jan Peter en Geert, beiden hebben nood aan een nieuw kapsel.

Hopende op uw spoedige antwoord (het is een noodgeval!),

met vriendelijke groeten,

Annemarie Jorritsma

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Een koelkastsmeerbare Jorritsma???

Aan haar nieuwe optrekje te zien kan ze het wel lijen.

Of misschien net daardoor nu niet meer.

Erika Koukos zei

Je weet toch dat ze niet zoveel verdient? :-)

Erika Koukos zei

Ja je hebt gelijk, dat kan gewoon geen toeval zijn..............wie ontrafelt het complot?

Anoniem zei

Dat alles zal tevergeefs zijn.Zij is zo natuurlijk (in aanleg), van binnen en van buiten,oftewel binnenstebuiten lelijk dat zelfs verjongings en vermageringskuren ...
niet zouden helpen, helaas...
geen pindakaas...voor Jorritsma

Erika Koukos zei

Inderdaad en schoonheid komt van binnuit zeggen ze altijd.

Anoniem zei

Ik weet het niet hoe dat zit, maar
Jorritsma is volgens mij heel vroeg door de schoonheid verlaten.
Zelden zag ik zo`n lelijk menselijk wezen, dat is inderdaad
iets om aliens mee te laten schrikken...

Erika Koukos zei

Misschien is het wel een alien?

Anoniem zei

Het kan, in Almere!

Erika Koukos zei

Dat blijkt telkens weer waar te zijn ja....

Anoniem zei

ach echte schoonheid zit van binnen,....als je diep genoeg graaft...erg diep.......op moleculeniveau misschien???

Erika Koukos zei

uiteindelijk zijn wij op dat niveau allemaal hetzelfde, dus even mooi of lelijk

Anoniem zei

dat denk ik niet.de dna van jorritsma is veel lelijker dan de dna van katja schuurman...

Erika Koukos zei

je kunt het je bijna niet voorstellen maar ergens diep van binnen zijn ze toch hetzelfde

Anoniem zei

dat kan ik me echt moeilijk voorstellen omdat de genen en aminozuren maken van ons toch unieke mensen...

Erika Koukos zei

op de wc produceren ze identieke producten

Anoniem zei

"op de wc produceren ze identieke producten"

yep, al dan niet koelkastsmeerbaar

Anoniem zei

volgens mij komt er geen koelkast meer aan te pas die stoot haar onmiddelijk af gaan alle stoppen door