donderdag, maart 09, 2006

High heels

Gisteren vond de Glamour Stiletto Run plaats in de P.C. Hooftstraat. Om mee te kunnen doen moesten de hakken minimaal 7 cm hoog zijn. Voor de overlevende winnares lag EUR 10.000,- shopping money klaar.
Estelle Gullit, Sylvie Meis en Nada van Nie waren voor de gelegenheid niet van de partij in de P.C. Hooft, zij zaten een paar straten verder somber in hun SUV die zij gisteren niet voor de winkeldeur mochten parkeren.

Voor mij was de Run helaas niet weggelegd, ik kan alleen maar vallen op hakken, maar ik weet nu wel waarom ik er niet op kan lopen; de winnares, Nancy Karels, blijkt 5 keer per week aan atletiek te doen. Je moet dus nogal sportief zijn om op zulke hakken te kunnen lopen en atletiek was iets wat ik op school al nooit kon. Altijd bleef ik hangen achter de bok, op de brug vlogen de leuningen er af en op de springplank werd ik letterlijk afgeschoten en wist nooit waar ik terecht kwam.
Zo'n afgang wil ik nooit meer meemaken, dus blijf ik voorlopig maar rondhobbelen op mijn platte stappers, niet elegant maar wel veilig.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Die hakken bieden weer mooie perspectieven. Wat dacht je van begrippen als: leasehakken, hakken van de zaak, hakaftrek, hakrente...het leven lacht mij toe!

Anoniem zei

en een hakbar naast de moskee!

Erika Koukos zei

@Piet
Maar dan maken jullie alleen maar ruzie.

Erika Koukos zei

@Piet
Nee hoor dat zie je verkeerd, het gaat om de lol nier perse om het aantal bezoekers.

Anoniem zei

Ook zonder die hakken weet jij je altijd weer op de een of andere manier weer in hakkelijke situaties te manouvreren.;-)
Reactie om te reageren? Tja denk het wel maar ach, is dat nou zo erg!

Erika Koukos zei

@johnnie
Hahaha, inderdaad daar heb ik eigenlijk geen hakken voor nodig.
Nee, dat is niet erg, ik vind je reakties heel leuk.

Erika Koukos zei

@johnnie
Hahaha, inderdaad daar heb ik eigenlijk geen hakken voor nodig.
Nee, dat is niet erg, ik vind je reakties heel leuk.

Anoniem zei

ik vind hoge hakken volkomen oninteressant, daarom reageer ik ook niet.Maar ik denk dat ik je (Erica)onlangs tegengekomen ben.Ik vind je ogen heel erg bijzonder mooi.

Erika Koukos zei

@Milanka
Waarom heb je niets gezegd dan?

Anoniem zei

omdat is dacht (stom, he?)dat jij mij ook herkende.Grapje.De eerste keer stond je op het punt de zaak te verlaten en de 2.keer was ik met mijn zoon en zijn vriendje zijn verjaardag aan het vieren bij de Griek.Daar waren ook jullie; lekker aan het eten saampjes en wijntje aan het drinken...en ik vond het geen juiste moment om te storen.

Erika Koukos zei

Ik heb je nog nooit gezien en zou je dus niet herkennen, dat is heel raar want ik ken je natuurlijk wel van hier, en toch zou ik je dus zo voorbijlopen.
Wij zijn vaak bij de Griek dus zou je niet storen, als dat wel zo is zou ik het wel eerlijk zeggen.