donderdag, maart 30, 2006

Nieuwe huisgenoot

Daar zich dit jaar het gruwelijke feit voor zal doen van het belanden in een andere leeftijdsgroep, mag ik van Michael een speciaal cadeau uitkiezen. Al is het pas in december, je zult begrijpen dat het nooit vroeg genoeg is om alvast te bedenken wat dat zou kunnen zijn.
Nu heb ik vaak gehoord dat oude vrouwen vaak eenzaam zijn en daarom heb ik bedacht dat het het beste is een extra huisgenoot te kiezen. En ik weet ook al wat voor huisgenoot, een Sphinx. Die wil ik altijd al en zijn erg lief en aanhankelijk. Helaas, toen Michael een foto zag van de nieuwe huisgenoot zag zei hij: "oh die heb ik wel eens gezien, in een horrorfilm!".

Hun karakter wordt wel omschreven als:
een kwart een kat, een kwart een hond, een kwart een kind en een kwart een aapje.En al deze trekken vind je daadwerkelijk in ze terug. Prima huisgenoot toch?!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

zo te zien is het gewoon een 100% een monster.

Erika Koukos zei

Maar wel een heel lief monster....

Anoniem zei

Nooit geweten dat je eigenlijk altijd een oogje op "de nazi"hebt gehad

Erika Koukos zei

@Johnnie,
Nou dat is een belediging voor de Sphinx, want zowel innerlijk als uiterlijk kan de nazi aan geen enkele Sphinx tippen.

Anoniem zei

haha weer typisch iets voor u om zo'n beest te kiezen he. Ik moet zeggen dat ik in gedachte de betreffende persoon al met een touwtje om zijn nek uitgelaten door je zag worden haha

Erika Koukos zei

@Johnnie
Het is helemaal een dier naar mijn hart want precies het tegenovergestelde van mij:
geen haar en een aardig karakter.

Anoniem zei

@ Erika
ik denk dat dat wel meevalt.

Anoniem zei

Van Cleopatra had ik toch een ander wezen verwacht. In Bridgetown zit onder het beeld van een lord..........niemand meer. Al jaren weg uit Nederland. Grappig, deels zelfde bezigheden. Syrische humor.

Erika Koukos zei

@Anonymous
Een ding begrijp ik niet, wat is Syrsche humor?