woensdag, oktober 26, 2005

Efficiency bij UWV II

En het gaat maar door.................
N.a.v. mijn stukje van gisteren waren ze bij UWV kennelijk erg onder de indruk van mijn noeste arbeid. Logisch denken is UWV niet vreemd, dus dachten ze "als je zo hard werkt en zoveel rapporten maakt, dan raakt de printerinkt ook snel op" dus zo gezegd zo gedaan...vandaag kreeg ik zomaar een pakketje van UWV met een nieuwe inktcartridge!
Nu heb ik de printer al in juni ingeleverd, en heb geen printer meer waar deze in past, het lijkt mij daarom het beste een handeltje te beginnen.
Een HP56 cartridge, wie biedt?

Enne..ik brand van nieuwsgierigheid waar zij mij nog meer mee gaan verrassen!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien sturen ze ook nog paar van die gouden kranen en jaccuzzi`s na.

Erika Koukos zei

Afschuwelijk gouden kranen! Dan heb ik liever de waarde in geld!
Maar een jaccuzzi zou niet gek zijn, al hoop ik wel dat die dan niet eerst gebruikt is door Joustra of een van zijn opvolgers of zo, want dat vind ik maar een vies idee.

Anoniem zei

Misschien moet je ook gelijk FZ bellen en melden dat je lap-top het heeft begeven. Morgen zit ik weer bij die geitenbreiers en ik kan je het nummer wel ff doormailen. Je hebt denk ik grote kans dat je hem nog krijgt ook. In ieder geval krijg je naar heb ik heb begrepen nog een bedrijfsfeestje aangeboden en zullen velen dan waarschijnlijk vragen op welke afdeling je tegenwoordig werkt. Jeeeeeeeezusssssss, het is gewoon te triest voor woorden dat de organisatie waar we eerst met plezier werkten zo log is geworden dat je gewoon in de annonimiteit bent geraakt. Enfin, volgens een paragnost ( geloof er wel niet in) ga ik binnen 3 weken, maanden, jaren iets doen wat ik leuk vindt dus heb ik nog hoop.

Anoniem zei

Zo zie je maar weer waar UWV het hart van vol heeft loopt het over van enthousiasme. En jij maar denken dat je een nummer bent. Nou mooi niet ze houden jou gewoon aan het werk. Is het niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Of...........zit jij zo gebrand op hun netvlies dan ze vergeten dat er meer mensen zijn die Vikkie heten????

Erika Koukos zei

Ja, misschien heeft Fabiola de cartridge besteld? Ze schijnen daar ook nog steeds het verschil niet te kunnen zien tussen Baartwijk en Baardwijk. Waarschijnlijk werkt dat met uitkeringen, etc. ook zo, dan moet je maar geluk hebben dat je degene bent waar alles naar toegestuurd wordt, die ander met een letter verschil in zijn naam heeft dan gewoon pech.

Erika Koukos zei

Ja Johnnie, goed tip! een nieuwe laptop is nooit weg!

ja wij krijgen nog de "daag" dag. (in originaliteit hebben zij nooit uitgeblonken). Het is eind november en ik zal er hier verslag van doen.

Oh interessant, ik ben benieuwd, ik wacht het af, als het nou uitkomt is het misschen wel een goede. Er zijn veel beunhazen maar er schijnen ook goede te zijn.
Maar ik zou nooit gaan, ik ben meer van het type struisvogel en wil dus nooit weten wat de toekomst al dan niet brengt. Hou mij op de hoogte.

Anoniem zei

Hallo Erika, ik kwam toevallig op je site terecht en las dat je nog een inktcartridge HP56 over hebt. Ik heb een HP printer die hem wel graag wil gebruiken, omdat zijn inktcartridge haast leeg is.....
Dus...als je hem nog in bezit hebt, wil ik graag weten wat je ervoor wilt hebben.

Groetjes van Lia Kuipers uit Almere
e-mail: lkuipers54@hotmail.com

Erika Koukos zei

Hallo Lia,

Bedankt, daar had ik heel blij mee geweest normaal, maar vandaag bleek dat deze voor een ex-collega bestemd was en ze hadden hem dus per ongeluk naar mij gestuurd.
Helaas moet hij dus terug.

Anoniem zei

Eigenlijk zou jij met je kennis van het UWV eens een berichtje moeten sturen naar die lui van de tweede kamer. Kijken of ze bij jou wel willen reageren en zien of er daarna nog altijd vol ongeloof wordt gereageerd in politiek Den Haag. Hebben ze zelf gebeld naar je m.b.t. die cartridge of heb je ze uit normbesef toch maar een kans gegeven? Ben wel benieuwd hoe de 13e mnd verloopt en wie weet heb je ook nog een hele leuke financiele kerst with compliments of UWV ( Uw Werk Verdwijnt) " niet van mezelf overigens"

Erika Koukos zei

Ha,ha, ik denk dat ze ook naar mij niet luisteren.
Nee, ik heb niet zelf gebeld, maar ik sprak een collega die weer wist dat het voor een andere collega (met bijna dezelfde achternaam) was bestemd.