zondag, oktober 09, 2005

Geachte heer Laden,

Hierbij wil ik solliciteren naar de vacature van medewerkster Internetverklaringen en Videomontages.

Helaas heb ik weinig ervaring met dit soort werkzaamheden maar communicatief ben ik zeer sterk. Zo heb ik ervaring met het praten met bomen, dolfijnen en paarden.
Tevens heb ik in 1983 een grote menigte toegesproken tijdens een demonstratie tegen kruisraketten.

Voor de videomontages kan ik nog enkele lessen volgen bij familieleden die veel homevideos maken van hun kinderen. Ik ben er van overtuigd dat ik daarna ook u wel kan filmen, ik plak er dan een ander achtergrondje achter, bijv. van bomen en niemand ziet meer dat u in de woestijn zit. Ook een nautische achtergrond met dolfijnen kan wonderen voor u doen.

Graag zou ik een en ander in een persoonlijk gesprek nog verder toelichten. Ik wilde u toch al spreken om daarmee aan te tonen dat je het klassieke vijandsbeeld kunt doorbreken met echt open besprekingen. Tevens kunnen wij het dan hebben over de reorganisatie van uw organisatie. Ik stel voor dat er geen aanslagen meer worden gepleegd en dat ik in de toekomst al uw medewerkers leer praten met bomen.

Hopende op een snelle reactie,

met vriendelijke groeten,

Irene Von Lippe-Biesterveld


Gastenboek voor Baardwijk's Worldview

Geen opmerkingen: