maandag, oktober 17, 2005

Het kan in Almere 2

Afgelopen vrijdag heeft Almere wederom het landelijke (en misschien ook internationale) nieuws gehaald. Wederom ook weer met een minder pro-toeristisch feit.
Deze keer weliswaar weer niet toeristisch maar wel terroristisch. What's in a name.
Verdachte Jermaine W. is opgepakt op het centraal station van Almere.

Nu zag ik op tv ook het huis in Almere waar zijn computer in beslag is genomen, en dat deed mij inzien dat het terrorisme dus echt om de hoek schuilt. Ik herkende de portiek, daar ik daar enkele weken geleden nog brochures in de brievenbus heb gedaan om mijn producten te slijten.
Ik doe dat wel vaker in Almere en achterop prijkt dan een sticker met mijn naam en websiteadres.
Wel een vreemd idee dat misschien de AIVD nu ook wel mijn folder in beslag heeft genomen.

1 opmerking:

Anoniem zei

ohh... eng hoor.. al die chemicalie-en... wie weet ben jij nu wel de 2de almeerse terroriste welke opgepakt gaat worden.........
jij verkoopt per slot van rekening al die stofjes waar je zeepbommen mee kunt maken.