woensdag, november 30, 2005

Vertaling brief aan Paul Hellyer

Geachte heer Hellyer,

Regelmatig komen mij berichten ter ore dat u erg druk bezig bent met de organisatie van een intergalactische oorlog.
Dit is erg zonde van uw pensioen, u kunt uw tijd vast wel beter besteden.
Ik weet dat de Amerikanen vaak observatievluchten boven Europa uitvoeren en zo is het misverstand waarschijnlijk ontstaan.

Er is natuurlijk een vliegende schotel ontdekt in mijn woonplaats Almere.
Ik kan u geruststellen, dit is een modecentrum. Tevens wil ik u vast waarschuwen dat in 2007 dit modecentrum nog uitgebreid wordt, ook dit zal alleen bestaan uit modebedrijven dus is er geen enkele reden in 2007 een intergalactische oorlog te starten.
De alien, die getuigen u gemeld hebben, is niet anders dan onze burgemeester Annemarie Jorritsma. Ik begrijp de verwarring maar er is echt geen enkele reden u ongerust te maken.

met vriendelijke groeten,

Erika Baardwijk

6 opmerkingen:

Mazl zei

Ooooooooooow is het een modecentrum! :D

Erika Koukos zei

Ze zeggen het tenminste! ik ben er nooit binnen geweest, jij wel?

Mazl zei

Nee, ik durfde nooit ;)

Erika Koukos zei

Mazl, ik ook niet, veel te hip voor mij :-)

Piet, aan Annemarie is nog heel veel werk, ik wed dat die ook niet hip genoeg is voor het modecentrum, tenzij het inderdaad een dekmantel is. Misschien moeten wij Almeerders ons verenigen en toch eens een rondleiding eisen.

Anoniem zei

Ik zou eerder zo'n dom modecentrum aanvallen dan een ufo...
Waarom denken mensen toch altijd dat buitenaardsen slecht zijn.
Persoonlijk vind ik (over het algemeen genomen) de mens nog steeds de onbetrouwbaarste, agressiefste en domste soort op aarde.
Dieren zijn niet eens zo dom om de boel zó ontzettend te vervuilen.
Intelligentie noemen ze dat.
We moeten snel geholpen worden met onze bewustwording of de aarde gaat echt kapot.
Het lullige is...de slechtste mensen zijn die lui met die dure pakken aan.
Zolang militairen, zogenaamde geleerden en religieuze partijen de wereld domineren wordt het niks.
Dus die buitenaardsen die ons (waarschijnlijk) willen helpen zijn hard nodig.
Sterker nog... zij zijn onze scheppers en dit komen zij dan ook meteen uitleggen.
Behandel deze mensen dus met respect en schiet ze in ieder geval niet uit de lucht. (zoals de mensheid wel snel geneigd is te doen).

Anoniem zei

@ Anonymous

Ik ben het volkomen met je eens als je stelt dat er wat moet gebeuren aan de bewustwording.

En het beste bewijs hiervan breng je zelf aan door mensen in pak standaard als slecht af te schilderen.

Bovendien zijn mensen die de neiging hebben om een modecentrum aan te vallen niet minder dom of agressief dan militairen, religieuzen...of zelfs erger nog mannen in pakken...brrr.