donderdag, november 17, 2005

Catherine Kwijl en Wilde Geert

Heb je gisteren het interview gezien van Catherine met Geert Wilders? Ik zag net de herhaling.
In haar programma Max heeft zij eindelijk alle onnozelheid kunnen verzamelen in een programma.
Naast wat "diepzinniger" vragen, waarop de bekende antwoorden van Wilders weer eens waren te horen, kreeg het programma een echt dieptepunt met de volgende vraag:
Waarom neem je geen andere kleurspoeling?
Dat is nou echt wat wij willen weten!
Helaas moest Wilders de vraag wel beantwoorden want hij wil graag dat iedereen mag zeggen wat hij wil.

Waarom neemt zij geen andere kop?
Het is weer eens Max onzin en zendtijd verspilling, anders kan ik het niet noemen.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha, het is ze eindelijk gelukt,...ze blijven dat programma steeds herhalen tot er uiteindelijk per ongeluk iemand kijkt.

Erika Koukos zei

En die ene die per ongeluk keek zijn ze nu ook kwijt

Anoniem zei

wat een uitstraling heeft die wilders, als een dooie paard.
mevrouw kwijl is ook zeer noncharmant...gelukkig ga ik nu zuiniger met mijn tijd om, geen tijd meer om naar zoiets te kijken...ik ben een leuk boek aan het lezen van mijn lievelings schrijver Meir Shalev, Russische roman.het is de moeite waard om te lezen net als alles wat Shalev tot nu toe heeft geschreven.

Erika Koukos zei

Oh, Meir Shalev is mijn lievelingsschrijver, zijn beste boek vind ik De grote vrouw.

Anoniem zei

Kuttrien Kwijl. Ja inderdaad daar moet je geen ( zend) tijd aan willen verspillen. Ze had het destijds lekker na de vijfuursshow voor gezien moeten houden i.p.v zich te gaan bemoeien met diepte intervieuws. Ach net zoals zoveel van die Haagse knakkers als Donner,Remkes en de rest van dat dievengilde, aan het pluche gewend zijn, is zij camerageil denk ik. Nou gelukkig heb ik er geen tijd aan verspild ( in tegenstelling tot vroeger) en dat zal ik ook niet gaan doen ook. Wat je ook van Wilders denkt, 1 ding moet ik hem nageven, hij is tenminste wel met politiek bezig en dat kan ik van mevr. Hirschi Alie niet altijd zeggen. Het commentaar dat Edwin Evers daar hedenochtend over had sluit ik me graag bij aan. " ze is meer een activiste dan een politika

Anoniem zei

de grote vrouw, fontanel, 4 maaltijden (als je bij de bruna naar vraagt, vragen ze of dat een kookboek is)...de kus van esau...zijn me even dierbaar .het enige wat ik nog jammer vind is dat ik zijn kinderboeken nog niet gelezen heb.jij wel?

Erika Koukos zei

Nee, zijn kinderboeken heb ik niet gelezen, zijn die vertaald dan? Of spreek jij wel Ivriet?

Anoniem zei

ja ze zijn volgens mij wel vertaald.

Anoniem zei

de kinderboeken van shalev zijn:
bijbelse verhalen :"een zondvloed, een slang, een ark &een mandje.
2.je schaamje rot met zo`n vader.

Erika Koukos zei

Ja Johnnie, zo zijn ze. Ik moet er ook niet meer naar kijken want het geeft alleen maar ergernis.