donderdag, november 24, 2005

Zie je wel

Ik heb net toevallig een enquete over rijgedrag (eerlijk!!!!) ingevuld, en wat blijkt...dat valt reuze mee, zie hier de uitslag:

Op basis van uw antwoorden wordt de volgende conclusie getrokken ten aanzien van uw verkeersgedrag.
Diagnose
U maakt ten opzichte van anderen minder overtredingen en minder gevaarlijke fouten. U heeft oog voor mogelijke verbeteringen van uw rijgedrag en probeert dit ook wel eens uit.
ToelichtingGevaarlijke fouten zijn onder meer: iemand niet zien, terwijl u een zijweg inslaat of tijdens het inhalen de afstand tot een tegenligger verkeerd schatten. Bij overtredingen gaat het over te hard rijden, door rood rijden of bumperkleven.

Zie je wel, ik zou zelfs extra korting moeten krijgen bij FBTO!

5 opmerkingen:

Erika Koukos zei

en dames, zoals ik :-)

Anoniem zei

Je moet niet vragen hoe erg het met de anderen gesteld is :-)

Erika Koukos zei

Maar bij die anderen hoor je zelf ook hoor!

Anoniem zei

Waar kan je die enquete dan invullen??

Erika Koukos zei

Die kreeg ik van Euroclix, dus ik heb er nog geld mee verdiend ook.