dinsdag, november 29, 2005

Spoken

's Nachts speel ik voor Caspar en spook ik rond, over het algemeen kom ik niemand tegen dus val er niemand lastig mee.
Dit geldt niet voor Lenin, die jaagt momenteel iedereen de stuipen op het lijf in het Lenin museum in Samara, Rusland. Bezoekers ruiken zijn favoriete appelcake en koffie, tevens bleek zijn bed beslapen, terwijl de deur op slot zat.
Iedereen is bang, behalve de suppoost natuurlijk, die heeft elke nacht een leuk onderkomen voor zijn minnares.
Maar je weet natuurlijk nooit of het toch Lenin niet is, in Lenin's optiek zouden de mensen als broeders en zusters (kameraden) vreedzaam samenleven in de proletarische wereld. Hij is misschien nu proletarisch aan het slapen en waar zal dit eindigen? straks is het proletarisch winkelen.

En niet alleen in Rusland geloven ze in spoken. er zijn zat mensen, die volslagen normaal lijken, die vreemde verschijnselen waarnemen waar geen enkele verklaring voor te geven is. Zo zijn er de foto's waar iets of iemand op staat die de fotograaf niet heeft willen fotograferen. Nu heb ik dat ook wel eens, maar dat ligt eerder aan mijn onbekwaamheid in het fotograferen.

Paul Hellyer, voormalig minister van defensie in Canada, gaat nog een beetje verder in zijn fantasie, hij gelooft dat een intergalactische oorlog niet ver weg meer is. Stel je voor een oorlog met ET, dan zou ik leuke foto's voor mijn blog kunnen maken!
Lenin en ET samen op de foto, hand in hand kameraden.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgens deze Canadese ex minister zouden de USA nu ook bezig zijn om wapens tegen aliens te ontwikkelen. Gesteld dat aliens bestaan lijkt het erg onwaarschijnlijk dat wij veel verweer zullen kunnen voeren als zij echt narigheid willen veroorzaken.
Maar volgens mij bestaan ze gewoon niet.

Erika Koukos zei

Zonde van het geld, want ze weten helemaal niet wat voor wapens daar tegen bestand zullen zijn, waarschijnlijk geen wapens die wij kunnen maken. Mochten ze bestaan en de aarde wordt bedreigd dan kunnen wij nog beter van dat geld genieten, of nog beter aan mensen geven die honger leiden, zodat het leven voor hen tenminste nog draaglijk is tot die tijd.

Anoniem zei

alles is mogeliijk, vandaar dat ik in alles geloof, en over alles mijn Twijfels heb...net als mijn zoon die nog steeds af en toe in Sinterklaas gelooft...

Erika Koukos zei

Dat is ook wel het leuke dat wij de meeste dingen nooit zeker zullen weten, zo blijft er nog iets spannends in het leven en wordt het nooit saai.
Prachtig, ik zou ook best nog in Sinterklaas willen geloven.

Anoniem zei

&%&&((*UU(9lvvvbhhdcio
we are in control,,