dinsdag, november 01, 2005

KLM

Ook zo'n mailtje ontvangen van de KLM met als titel : Word Miles miljonair!"?
Velen vast wel, daar je keer op keer mee kon doen met dit spel als je steeds weer 5 emailadressen opgaf (ja, ja, die ellende heb je dus van mij gekregen). Je moest een bestemming kiezen en die dan aanklikken op een snel draaiende wereldbol. Een onbegonnen zaak natuurlijk, want KLM is vast niet van plan echt tickets weg te geven.
Maar oefening baart kunst: na diverse mislukte bestemmingen dacht ik dat Kaapstad misschien gemakkelijker zou gaan, het is dan een kwestie van goed mikken op de onderkant.
En ja hoor, na dagen proberen is het gelukt met Kaapstad! Er kwam een iccontje You've won! Uitzinnig van vreugde danste ik door de kamer, ik had een ticket naar Kaapstad gewonnen. Na enkele minuten ging ik eens kijken wanneer ik zou kunnen vertrekken en...tot mijn verbazing was het icoontje vervangen door een andere waarin stond dat ik verloren had en het opnieuw kon proberen! In grote teleurstelling heb ik een boze mail naar de KLM gestuurd.
Ik weet er zijn ergere dingen op de wereld, maar het is geen stijl toch?!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had precies hetzelfde. Ik begin inderdaad een donkerbruin vermoeden te krijgen dat dit soort spelletjes niet eerlijk verloopt. De winstkansen etc worden van te voren ingeprogrammeerd maar kunnen net zo goed 0 zijn. Niemand die hier achter komt tenzij ooit iemand uit de biecht klapt of enkele slimme hackers er achter komen. Dit was ook het geval met de wedstrijd van Smits voor de naam van de nieuwe Dorito ships. Iedereen kon stemmen maar de winnende naam. Was ingeprogrammeerd. Het weblog geenstijl heeft dit echter ontmaskerd en daarom ligt er nu ook Dorito`s geen stijl in het schap.

Erika Koukos zei

Inderdaad het is een schande!
Ik ga het aanmelden bij geen stijl, misschien moeten ze het dan wel geven!

Anoniem zei

Tja da's nou wat wij luppen noemen he!!!!!!! Tjonge tjonge het had eigenlijk wel een aktie van jou kunnen zijn.

Erika Koukos zei

Hoi Johnnie,

Aktie van mij?? nee hoor, ik vind zoiets echt heel misselijk. Het erge is ook nog dat zij niet eens de moeite nemen om mijn mailtje te beantwoorden. Ik vind het onbeschoft en erg dat ze er zo mee wegkomen.

Anoniem zei

Allee Baarwijk, Gij moet niet denken dat ik alhier op dit tijdstip en deze steengroeve zomaar een bericht achterlaat, echter moet me van het hart dat ik je doorzettingsvermogen ambieer. Doorgaans en zonder enige oponthoud praat ik met manlief, Koukos... jullie genieten wederom van de wensvolle precedente werking van de omgeving, indien u bent vrij, hetgeen is juist, tenzij er gebuffeld moet worden dan is het slechts een hunkeren naar. Kortom met volle teugen genieten voor hoe lang het duurt. Begreep van uw ega dat u nogalwat gevoel in de beeltenissen, naast de indoctrine van de buddha met zich draagt. Iets dat mij ook meer dan het hart gaat en is opgevallen. Temeer daar ik mijzelve heb gezalfd in de aanschaf van het e.e.a.ik wil u dan ook hartelijk uitnodigen om te komen kijken in desstulps, zodanig dat men zich een beeld moge vormen over het aanbod dat zich wellicht aan een sluimerend fantoom in u geestelijk een beeld doet vormen en realistischer vormen doet aannemen. Kortom u kijkt en beslist. Groet, Rob G

Erika Koukos zei

@Rob

Ik had er inderdaad al een en ander over gehoord van Michael. Klinkt goed en wij willen zeker komen kijken.