donderdag, november 24, 2005

Verzekeren doe je zo bij FBTO

Wil je geld verdienen, sluit dan een verzekering af bij FBTO.
Na goede ervaringen met deze maatschappij te hebben opgedaan besloot ik in september mijn auto bij FBTO te verzekeren. Allemaal zo geregeld en ik werd vriendelijk te woord gestaan, wat tegenwoordig een uitzondering is.

Minder positief was de rekening die op de deurmat viel, het kostte een paar duizend euro. Een heel ander bedrag dan de vriendelijke vrouw mij had verteld. Ik schrok wel, want hoe komen ze zo snel achter mijn schadevolle rijgedrag?
Toen ik belde waren ze wederom heel vriendelijk, het bleek een foutje te zijn want niemand bleek op de hoogte te zijn van mijn kostbare rijgedrag. Het zou allemaal in orde komen en het juiste bedrag maandelijks automatisch geincasseerd.
Daarop volgde er een stroom creditnota's waar je blij van zou worden, ware het niet dat er ondertussen niets geincasseerd werd. Niet erg maar de creditbedragen werden ook niet uitbetaald.

Vandaag kwam de zoveelste creditnota, nu van het maandbedrag en wederom zou ik geld terug krijgen. Bang om onverzekerd rond te rijden, heb ik toch maar weer eens gebeld naar de vriendelijke mensen van FBTO.
Het personeelsbestand is drastisch gewijzigd, om kosten te besparen(nu de nieuwe zorgverzekering er aan komt) hebben zij daar nu onwelwillende werklozen aangenomen met een Gronings accent. Het zijn werklozen die niemand, zelfs niet in Groningen, kan verstaan, dus dat is een koopje.
Het Groningse accent begon direct te schelden, dat ik er niets van begreep! Ik verstond nog net dat ze het (omdat ik zo dom was) nogmaals uit zou leggen, maar ook daar kon ik niet veel van begrijpen. Terwijl ze bleef schelden probeerde ik nog te roepen dat ik slechts wil betalen, maar het gescheld ging gewoon door. Tot ik vroeg of ik haar baas kon spreken, toen werd het doodstil en zei ze "ik heb geen baas" . Dus ook op het management wordt kennelijk flink bespaard. Gelukkig bleek er uiteindelijk toch 280 euro open te staan en gaan ze het netjes incasseren.
Verzekeren doe je zo, maar de rest...............

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien sprak je wel met de nieuw aangestelde goedkope, uit Polen geimporteerde general manager die nu met haar teenslippers en joggingbroek tussen haar gebeden door,ook nog de telefoon op moet nemen.

Erika Koukos zei

Zou heel goed kunnen. En dan bellen er nog mensen die zo dom zijn dat ze het 4 x uit moest leggen, sneu hoor.

Anoniem zei

De FBTO Sales Force???
------------geen Stijl.nl 24-11-2005--

Groningers mishandelen verkoper
Twee mannen uit Groningen hebben in een winkel in Roden een 33-jarige verkoper uit Veendam in elkaar geslagen. Het slachtoffer maakte een grapje, maar het tweetal kon er blijkbaar niet om lachen. Uiteraard sloeg het tweetal de verkoper gelijk naar de grond en vervolgens schopten zij het slachtoffer een aantal keer in het gezicht. De daders hebben zichzelf gemeld bij een pliesiebureau in Groningen. Het slachtoffer raakte gewond aan zijn gezicht en handen.

Erika Koukos zei

Ja en wil dat arme slachtoffer verhaal halen bij de verzekering en dan neemt er weer een Groningse op, dan hangt hij van schrik op en besparen ze dus nog meer.