vrijdag, augustus 31, 2007

Wat een mooi uitzicht!

Een goede vriend van ons gaat verhuizen naar een andere woonplaats en verkoopt daarom zijn huis in Zaandam. Nu ben ik geen huizenverkoopster, maar dit is toch wel een buitenkansje vandaar dat ik het hier toch even wil vermelden (en nee ik vraag geen courtage, alleen mocht het mij lukken dan is een etentje in voodoopop-vrij Urk natuurlijk nooit weg).

Het is een maisonette op loopafstand van het centrum van Zaandam. De woning is prachtig afgewerkt en vooral de met hout bewerkte trap mag niet onvermeld blijven, hier heeft onze vriend heel wat mee te stellen gehad met uiteindelijk een prachtig resultaat.
De woning ligt op de 6e en 7e verdieping en je hebt er dan ook een geweldig uitzicht op de Zaan en Zaandam. Het balkon ligt over de hele breedte van de woonkamer en geloof mij, daar is het goed toeven. Het is leuk bootjes kijken en natuurlijk ook leuk om op de terrassen van de lager gelegen buren te kijken.
Maar het doorslaggevende item om tot koop over te gaan is wel de elektrische buitenzonwering met tijdschakelaar.
Ook erg leuk is dat onze vriend een tijdje voorzitter is geweest van de vereniging van eigenaren en voor de nieuwe koper is er dus een mogelijkheid om deze vacature te gaan vervullen. Ideaal voor iemand die zich snel verveelt, want over aanloop heb je dan niet te klagen.

Eigenlijk is het ideaal, maar ja wij zijn te veel verknocht aan Almere om er zelf te gaan wonen. Dus sla je slag en laat mij weten als je interesse hebt

Geen opmerkingen: