woensdag, september 20, 2006

Flitsloterij (© 8:04)

Een grappige website zorgt dat je nu je flitsboete terug kunt verdienen.
Op de site Flits Terug.nl kun je niet alleen meedoen met je geflitste kenteken, maar ook als je je altijd keurig aan de snelheid houdt (jammer want dan maak ik minder kans).
Lees wel even de gebruiksaanwijzing want je moet ook nog op tijd een mailtje sturen en een foto van jou, je auto en je kenteken. Je dingt dan mee naar een geldprijs tussen de 10 en 1000 euro.

Eigenlijk is het dus gewoon een loterijsite maar desondanks verstoort het volgens het Openbaar Ministerie de verkeersveiligheid.
Wel werd de site opgericht uit ergernis over de hoogte van de boetes die op snelheidsovertredingen staan, maar dat lijkt mij heel normaal en geen reden om de verkeersveiligheid te verstoren. Wat de verkeersveiligheid verstoort zijn flitsers die plotseling opdoemen langs de weg, waardoor iedereen plotseling hard op zijn rem gaat staan.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk Erika,

Ik kwam bij toeval op jouw blog terecht, doordat ik via Google uitzocht in hoeverre mijn TV-format 'de Flitsloterij' al vindbaar was.
Ik weet niet of 'Flits-terug' van mijn programmavoorstel is afgekeken, het lijkt in ieder geval niet te werken. (En mijn format is al zes jaar geleden bedacht). Er zijn inmiddels ook werkende links:
* www.flitsloterij.nl
* www.verkeersrechtbank.nl

Groet,
Arjan Gout

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Erika Koukos zei

Reden van verwijderen: reclame

Anoniem zei

"Reden van verwijderen: reclame"

Reclame???

Voor een 'product' dat nog niet eens bestaat?

Tja, dan zal het een blog blijven met nauwelijks bezoekers, als je zelfs ideeën gaat verwijderen.

Arjan

Anoniem zei

Over reclame gesproken: kijk ook eens naar je eigen linkje:

http://avon.verzorgingsproducten.info/

;-)

Erika Koukos zei

Dat valt best mee met die bezoekers.
Maar daar heb ik dit blog ook niet voor, ik vind het gewoon leuk om te doen.
En de links aan de linker kant zijn bijna allemaal van mijzelf, het is ook mijn blog vandaar.
Ik had het ook geen enkel probleem gevonden om een link te plaatsen als je het even had gevraagd.