maandag, september 18, 2006

Geluk uit Bergen op Zoom (© 7:33)

Het komt niet vaak voor, maar eindelijk iets positiefs over mijn geliefde stad; geluk in Nederland blijkt uit Bergen op Zoom te komen.

De geluksarmbanden uit Bergen op Zoom van Albanu Nederland, blijken voor grote successen te zorgen. Onder andere Guus, Hiddink, Geluk heeft er al zijn overwinningen aan te danken en ook Michael Schumacher en Prins Bernhard (de armband geeft kennelijk geen eeuwig leven, of was hij hem op het laatst vergeten te dragen?).
Verder dragen diverse beroemdheden de armbanden, zoals Marco Borsato.

Het geloof moet wel sterk zijn denk ik, want echt bijzonder zien de peperdure armbanden er niet uit.
Zelf hecht ik meer waarde aan de armbandjes van Rachel, goedkoop en effectief.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh, ik zie nergens een prijs,...maar dat vind ik vast niet erg ;-)

Erika Koukos zei

Ik zag die ook niet, maar ze schijnt ze veel in de PC Hooftstraa te verkopen, dus ik denk ook niet dat ik die prijs wil weten.

j.vdberg@albanu.nl zei

beste,
wat een mooie armband.


grt. joke