zondag, juli 09, 2006

Eten, kunst en metamorfose

Gisteravond hadden wij weer een gezellige avond bij de kunstenaar Raed Selman en zijn familie. Zeina had weer geweldig gekookt, daar kan geen sterrenrestaurant tegenop.
In februari had ik jullie al verteld dat Raed een atelier aan huis zou krijgen; nu is het zover.
Het is echt een prachtige ruimte geworden waar veel van zijn werk te bewonderen is.

Het leuke is dat iedereen hem nu in zijn atelier kan bezoeken en kijken hoe hij werkt:
dit kan eke donderdag t/m zondag van 12.00 uur tot 18.00 uur
Suze Robertsonstraat 30 (het atelier is om de hoek)
1318 LZ Almere

Na het eten heeft Zeina mij een metamorfose gegeven. Zij heeft mijn wenkbrauwen geepileerd. Dit was behoorlijk wat werk, daar ik dit nooit eerder heb gedaan waren het inmiddels ware bezems geworden. Maar ik moet zeggen dat het resultaat verbluffend is; ik ben een ander mens.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

waarom dan geen foto van je nieuwe wenkbrouwen, zodat wij ook haar werk kunnen bewonderen?

Erika Koukos zei

Ik ben niet geschikt voor een close-up, zo'n foto mislukt zeker.

Anoniem zei

ik denk dat je juist heel geschikt voor bent, omdat je heel mooi ogen hebt.trouwens het is me nooit opgevallen dat je wenkbrouwen dik waren.