dinsdag, juli 18, 2006

Eyal Golan maakt fatale val (© 10:47)

De Israelische topzanger Eyal Golan heeft gisteravond een vatale val gemaakt, hij is door een houten terras gezakt en 1 meter lager met een smak op de grond gekomen. Omstanders hebben nog geprobeerd hem te redden, helaas was dit tevergeefs. Het Israelische leger is gebeld, toen zij niet kwamen bleek dat ze dachten dat het om de Golan hoogvlakte ging en de eerste doden waren daar inmiddels gevallen.


Zelf hebben wij nog geprobeerd hem aan een krom stuk ijzerdraad te prikken en zo omhoog te takelen. Toen dat niet lukte hebben wij het na enige tijd op moeten geven.

Ik had nooit zonder hem gekund, ik luister zeker 2 keer per dag naar hem en ook in de auto. Gelukkig hebben wij hedenochtend een nieuwe Eyal kunnen bestellen, gewoon via internet.
En zo krijg ik deze week mijn lievelings cd weer terug.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het Israelische leger had het net iets te druk vrees ik.

Erika Koukos zei

Ja helaas, als dat niet zo zou zijn, dan zou er pas echt vrede zijn.

Anoniem zei

een flinke Katyusharaket was ook een optie geweest,...maar dat maakt vast krassen op de cd

Erika Koukos zei

En waarschijnlijk geen terras meer over.