maandag, juli 31, 2006

Van oude mannen en de dingen die voorbij gaan (© 15:46)

Vanavond is het weer eens zover; de oude mannen treden op in de Amsterdam Arena.
Het zat ze de laatste tijd niet mee, de een viel uit een palmboom, de ander had last van wat verslavingen, weer een ander van zijn prostaat maar de Rolling Stones houden vol tot het bittere eind.
De tour, A bigger Bang, is vast wel een succes maar hier is het niet uitverkocht, zegt men, dus als je er nog heen wilt vanavond kan dat nog. Al zag ik dat bij officiele verkooppunten het concert als uitverkocht te boek staat.

Aan personeel en materieel hebben de rockers geen gebrek, tijdens deze tour bestaat de crew in totaal uit 235 leden. De groep beschikt verder over 120 trucks om al het benodigde materiaal te vervoeren.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

huh?? Nou, geef mij dan maar Two against no name, 1 busje, 3 man maar wel strakke rock waar die tuitmonden en palmenklimmers nog wat van kunnen leren.

Erika Koukos zei

Maar de tuitmonden en palmenklimmers hebben wel veel bereikt, bovendien is het best kanp dat ze op zo'n leeftijd dit nog kunnen.Het is mijn muziek niet, maar ieder zijn smaak.

Anoniem zei

Als ik nu s/morgens in de spiegel kijk voel ik me wel beter.Ze zijn ongeveer van mijn leeftijd.En dan zou ik hen eens uit hun bed willen zien stappen.Of nee maar liever niet
Gerda

.

Erika Koukos zei

@ Gerda,

Ik denk dat u er vele malen beter uitziet dan zij. Waarschijnlijk zouden wij verschrikkelijk schrikken als wij ze onopgemaakt zouden zien.

Anoniem zei

Ik vind het niet zo belangrijk hoe oud iemand is of hoe iemand er uit ziet.Er zullen altijd mensen zijn die je lelijk vinden (er is trouwens een klein jongentje op mijn werk dat steeds tegen mij zegt:"Milanka, jij bent lelijk"
Belangrijker vind ik dat we gezond
en tevreden over onszelf mogen zijn.

Erika Koukos zei

Inderdaad is dat heel subjectief en ik ben het helemaal met je eens, gezondheid is het allerbelangrijkste!

Anoniem zei

@ Milanka

Heb jij kleine jongetjes als collega?? Waar werk jij dan?? een illegaal Turks naaiatelier??

Anoniem zei

@ Barbapapa: Het kindercentrum "De Gelaarsde Kat"!