De New Yorker Matthew Bakkom heeft onlangs het New York City Museum of Complaint opgericht. Goed idee, alleen binnen no time is het museum natuurlijk vol.
Dat valt mee want het museum heeft vooralsnog de vorm van een klaagkrant, en publiceert alleen nog de klachten uit de jaren 1751 tot en met 1973, die per brief bij het New Yorkse gemeentebestuur zijn binnen gekomen. Misschien konden er nog niet veel mensen schrijven want er waren in sommige jaren slechts 5 klachtenbrieven.
Tegenwoordig mag een instantie en/of bedrijf blij zijn met 5 klachtenbrieven per dag.
Klagen mensen meer? Of is het ook allemaal veel slechter? In het geval van Debitel en Zonneveld natuurlijk zeker, dan hebben we niet genoeg aan een klachtenkrant, het wordt dan tenminste een 20 delige encyclopedie.
5 opmerkingen:
In het klaagmuseum zouden Toyota Zonneveld Almere en Debitel inderdaad hoge ogen gooien.
Het moet wel een erg groot gebouw worden dan wil er nog plaats zijn voor andere klaagproducten.
Het is mijn grootste droom dat er een bombastisch klaagmuseum ter mijner ere wordt opgetrokken.
@ zielig ambtenaartje
Zoals ceauscescu zeker?
van de belasting heeft iedereen last dat wil iemand niet ook nog eens in een museum tegenkomen.
Een reactie posten