donderdag, augustus 10, 2006

Handbagage ( © 12:25)

Op een of andere manier ben ik altijd erg gehecht aan mijn handbagage als ik vlieg. Ik heb over het algemeen erg veel bij mij, ten eerste omdat er veel spullen zijn die ik altijd en overal ter wereld bij mij wil hebben (en als ruimbagage bestaat de mogelijkheid dat het kwijtraakt) en ten tweede omdat ik altijd bang ben mijzelf te vervelen (en daarmee tevens mijn medepassagiers).
Ik ben dus erg blij dat ik nu niet hoef te vliegen, vooral niet naar Londen.

Met de verscherpte veiligheidsmaatregelen mag er nog slechts het volgende mee in de cabine in Engeland:
Pocket-size wallets and pocket-size purses plus contents, travel documents essential for the journey, prescription medicines and medical items sufficient and essential for the flight, except in liquid form unless verified as authentic, spectacles and sunglasses, without cases, contact lens holders, without bottles of solution, For those travelling with an infant: baby food, milk (the contents of each bottle must be tasted by the accompanying passenger) and sanitary items sufficient and essential for the flight, female sanitary items sufficient and essential for the flight, if unboxed, tissues (unboxed) and/or handkerchiefs, keys (but no electrical key fobs).

En dit neem ik altijd (minimaal) mee aan handbagage:
Grote portemonnee vol troep, reisbescheiden, paspoort, rijbewijs, leesboek, leerboek, schrijfblok, diverse pennen, dagboek, teddybeer, paracetamol en andere "mocht het nodig zijn" medicijnen, mobiele telefoon, fototoestel, deodorant, make-up, zonnebril, papieren zakdoekjes, cd speler, cd's, tijdschriften., sleutels, haarlak, kam, borstel, handcreme.

1 opmerking:

Erika Koukos zei

Ik weet het niet, misschien is het beter het zekere voor het onzekere te nemen, alhoewel je het nooit helemaal kunt uitsluiten helaas.